Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مخاطبان در سامانه «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «جاده شهرک عمار‌یاسر به طرق نیاز به علائم رانندگی دارد» را ثبت و درخواست پیگیری این موضوع را داشتند که با توجه به اشراف کامل رییس سابق پلیس راه خراسان رضوی به سراغ وی رفتیم و طرح موضوع کردیم.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مورد تامین روشنایی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این جاده بیان کرد: این مسیر در سال گذشته یک مسیر روستایی بود که با همت شهرداری مشهد این مسیر تبدیل به یک بولوار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه این مسیر در خارج از شهر است و محل عبور عابر پیاده یا حیوانات نیست از همین رو مانند سایر جاده‌های برون شهری نیازی به روشنایی ندارد.

رییس سابق پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به بازدید دو هفته گذشته‌ خود از این بولوار ، بیان کرد: این مسیر چون تازه تاسیس است،  تمامی علائم راهنمایی و رانندگی در آن جانمایی و نصب شده اما با توجه به اینکه این مسیر خلوت و میزان تردد‌ها در آن اندک است، ممکن است یک تعداد از علائم مورد سرقت قرار گرفته شده باشد.

گفتنی است؛ سرهنگ هادی امیدوار، که تا پیش از این رییس پلیس راه خراسان رضوی بود، طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ۱۰ آذرماه  با حکم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان رئیس پلیس راه کشور منصوب شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی ستاد کل نیروهای مسلح پلیس خوب رئیس پلیس راه کشور پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • برای درمان بواسیر باید به چه موضوعاتی توجه کرد؟
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی بونیز جهرم
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • امشب رانندگی در جاده‌های استان کرمان خطرناک است
  • کسب رتبه اول مهاباد دراستان به لحاظ کاهش تصادفات درون شهری منجر به فوت
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • اگر این علائم را دارید دچار خونریزی دستگاه گوارش شده اید