Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:58:17 GMT

فکری: فولادی‌ها۹۰ دقیقه بی‌احترامی و توهین کردند

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۶۲۷

فکری: فولادی‌ها۹۰ دقیقه بی‌احترامی و توهین کردند

سرمربی استقلال معتقد است که باید هر چه زودتر تکلیف مدیرعامل این باشگاه روشن شود.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز تیمش در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر ضمن انتقاد از بعضی از افراد خودی و آشنا، از وزارت ورزش درخواست کرد که تکلیف مدیرعامل این تیم هر چه سریعتر مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فکری در این گفتگو با انتقاد نسبت به برخی شیطنت‌ها گفت: برخی در این میان سعی می‌ کنند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به عنوان ‌های مختلف می ‌بینیم چه کارهایی انجام می‌دهند. بیشتر هم از خودی ‌ها می‌خوریم؛ غریبه‌ ها و رقبا همیشه روبه ‌روی شما هستند و می‌ دانید چه کار می‌کنند، اما همیشه خودی‌ها هستند که از پشت خنجر می ‌زنند. هواداران استقلال باید خیلی باهوش باشند و حواسشان جمع باشد که بازیچه دست یک سری نشوند و بگویند استقلال بد بازی می‌کند. استقلال 20 تا 25 روز فرصت آماده ‌سازی داشت.


فکری در ادمه گفت: بهترین زمان برای آماده‌ سازی یک تیم حداقل شش هفته است که ما بهترین زمان آن را نداشتیم و از دست دادیم. برای فشار آوردن به بدن بازیکنان، انجام برنامه ‌های تاکتیکی دو سه هفته از دست رفت و زمان نداشتیم.


سرمربی استقلال در ادامه گفت: در بحث داوری می ‌خواهیم خیلی کمک کرده، همکاری کنیم و مصاحبه‌ای انجام ندهیم تا فضای آرامی برای داوران وجود داشته باشد، اما می ببینید در بازی با پیکان نیمکت ما دو بار که حرف می ‌زند داور چهارم از داور می‌خواهد به مربی ما کارت زرد بدهد.


او با اشاره به اتفاقات رخ داده در اهواز گفت: ما 90 دقیقه در بازی با فولاد بی احترامی و توهین شنیدیم و ما را تحریک کردند، اما هیچ اتفاقی رخ نداد و آخرین لحظه آمدند، در حالی که بارها به داور چهارم تذکر دادیم. مورد دیگر هم پنالتی ‌هایی که برای ما نگرفتند و پنالتی‌ که در بازی با فولاد علیه ما گرفتند.


سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که چه زمانی به ترکیب ایده ‌آل خود می‌ رسد، گفت: شاید هیچ وقت به ترکیب ایده‌ آل و آرمانی نرسید. شاید یک دفعه بازیکن ‌های خوب ‌تان محروم شوند، مصدومیت سراغ‌ شان بیاید یا کرونا بگیرند. ما نفرات خوبی داریم، اما باید به آمادگی کامل برسند و هر زمانی نیاز شود، از آنها استفاده می‌کنیم تا مثمر ثمر باشند.


وی در خصوص اینکه آیا با وجود نداشتن مدیرعامل کارها در باشگاه استقلال به خوبی انجام می ‌شود یا نه، گفت: کارها انجام می‌شود، اما این بلاتکلیفی هم برای آقای مددی خوب نبوده و هم برای ما و هواداران خوب نیست. حتی خود هیئت مدیره نمی‌ داند آقای مددی در آینده مدیر عامل خواهد بود یا به صورت مقطعی در باشگاه حضور دارد.


او گفت: هم ما باید بدانیم و هم از هیئت مدیره می‌ خواهیم تکلیف را مشخص کنند. اگر آقای مددی قرار است مدیرعامل باشند، خب این حکم را به او بدهند تا خودشان هم با انگیزه بیشتری کار کنند. اگر قرار به تصمیم دیگری است، خب این تصمیم را بگیرند. یک بام و چند هوا نمی ‌شود و نباید فضایی باشد که همه بین زمین و آسمان باشند. برای باشگاه استقلال خوب نیست که مدیرعاملش مشخص نباشد. خواهشم این است که تکلیف این مسئله را هم مشخص کنند.


فکری در پاسخ به این سوال که آیا سفیدی موی او در استقلال بیشتر شده است یا نه، اظهار داشت: مربیگری در هر جایی که باشد، آنقدر حرص و جوش دارد که باعث سفیدی مو می ‌شود. در استقلال هم کار و فشار بیشتر است و آرامش کمتر و امیدوارم این موهایی که سفید می‌ کنیم، در نهایت به نتیجه برسد.

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سایپا: تیم حریف بازی را مهندسی و مدیریت کرد

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم سایپا پس از شکست یک بر صفر مقابل آریو اسلامشهر در نشست خبری حضور پیدا کرد و درباره شرایط تیمش گفت: به تیم حریف تبریک می‌گویم. بازی بسیار درگیرانه و جان‌دار بود؛ بالاخره این تیم زودتر از ما به گل رسید و شرایط را در دست گرفت تا آنطور که می‌خواهد بازی را مدیریت کند. این تمام کلیت بازی بود و تلاش بچه‌های من، تلاش خوبی بود.

او ادامه داد: یک گلایه هم باید درباره مدیریت بازی داشته باشم. برادرانه می‌گویم و در عصبانیت نمی‌گویم، داوران ما باید در مورد تیمی که می‌آییم برایش قضاوت کنیم تحقیق داشته باشیم. آنها باید بدانند که هر تیم چگونه بازی را مدیریت می‌کند. هر ۲-۳ دقیقه، یک نفر به یک دلیلی از نیمکت بیرون می‌آمد کارت می‌گرفت و بازی می‌خوابید. بالای هفت-هشت کارت زرد فقط به نیمکت تیم حریف نشان داد و خیلی عامدانه و مهندسی شده از دقیقه ۳ بازی این اتفاق می‌افتاد. ما وقتی می‌آییم چنین شرایطی را مدیریت و نظارت کنیم، باید به صحنه‌ها عالم باشیم.

وی افزود: این تیم داشت این اتفاق را مهندسی می‌کرد و هر چند دقیقه یک بار، بر خلاف شرایط بازی و حتی زمانی که ما صاحب توپ بودیم، در گوشه زمین بازیکن آنها بازیکن تیم ما را زد، اگر حمله ما را قطع می‌کنی که باید بازیکن حریف اخراج شود ولی اگر می‌خواهی کارت زرد بدهی، دستور به ادامه بازی بده و بعد از کارت به آنها نشان بده. خیلی هم داوران ما داوران محترمی بودند ولی در این مسئله خیلی راحت سرشان کلاه می‌رفت. من هیچ مصداق و کلمه دیگری ندارم.

سرمربی تیم سایپا که بسیار به این اتفاق معترض بود، خاطرنشان کرد: من هیچ ایرادی به تیم و کادرفنی آریو اسلامشهر وارد نمی‌کنم. آنها گل زدند و مدل بازیشان را طوری که دوست داشتند، مدیریت کردند. نمی‌توانم به آنها خرده بگیریم ولی اگر قرار است بازی مدیریت شود، باید مهندسی صحنه‌ها را بدانیم. آن تیم هر جا که خواست، بازی ما را نگه داشتند و هر جا تیم ما آنها را برد زیر فشار، یک نفر آمد کارت گرفت و دوباره سه دقیقه بعد، این اتفاق تکرار شد! چند نفر روی نیمکت آنها بود؟ فکر می‌کنم تمام عوامل حریف از مربی، سرمربی، تدارکات و پزشک همه‌شان کارت گرفتند. هر دو دقیقه، یک کارت زرد داده شد. اصلا با این شرایط می‌توان فوتبال بازی کرد؟ من هیچ ایرادی نمی‌گیرم، ایراد به مدیریت کننده بازی است. باید بداند چه اتفاقی می‌افتد، فقط همین!

در پایان سرآسیایی تصریح کرد: آریو اسلامشهر بازی را برد و طوری که می‌خواست بازی را مدیریت کرد. نوش جانشان و به آنها تبریک هم می‌گویم.

دیگر خبرها

  • حیدری: زشت است استقلال ۹۰ دقیقه مقابل هوادار دفاع می‌کند/ صدای هواداران از سبک بازی نکونام درآمده است
  • ابلاغیه ۴۸ ساعته انضباطی به استقلال و پرسپولیس!
  • ابلاغیه 48 ساعته انضباطی به پرسپولیس و استقلال!
  • اشپیتیم آرفی: کاش احترام نگه داریم؛ قشنگ نیست قبل بازی دست بدهیم بعد ۹۰ دقیقه بی‌‌احترامی کنیم! / فیلم
  • طهماسبی، مربی هوادار: ۹۰ دقیقه احترام گذاشتیم ولی از نیمکت استقلال بی‌احترامی دیدیم؛ استقلال این قدر بزرگ است که نیاز به این رفتارها نداشته باشد!
  • تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی هرمزگان در حال انجام است
  • سرمربی سایپا: تیم حریف بازی را مهندسی و مدیریت کرد
  • ویسی فولادی ها را به خط کرد و هم قسم شدند (عکس)
  • پیگیری شناسایی عوامل توهین به خبرنگاران زنجان ازطریق مراجع ذیصلاح
  • قسمت چهارم سریال انتخاب مربی برای فولاد؛ ویسی توافق کرد