Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: کوهنورد ۲۱ ساله اصفهانی پس از ۱۲ روز مفقودی در ارتفاعات دماوند پیدا شد، این کوهنورد جوان که به صورت انفرادی تصمیم به صعود می‌گیرد، هیچ گونه مجوزی برای صعود نداشته است.

مهدی نصر اصفهانی در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه استانی اصفهان با بیان اینکه کوهنورد ۲۱ ساله اصفهانی پس از ۱۲ روز مفقودی در ارتفاعات دماوند پیدا شد، اظهار کرد: فرزاد موسایی به صورت انفرادی تصمیم به صعود دماوند می‌کند و در روز سه شنبه به مجموعه دماوند می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی رغم تذکر هم‌نوردان وی برای منع صعود به دماوند در این فصل، این کوهنورد روز سه شنبه به پناهگاه دماوند می‌رسد و با سبک کردن کوله کوهنوردی خود، صعود خود را ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تا روز پنج شنبه نیز طبیعی بود که این کوهنورد جوان باز گردد، اما خبری از وی نشد و روز جمعه با تصمیم‌گیری اضطراری در هیأت کوهنوردی استان و تیم امداد و نجات استان یک تیم ۱۵ نفره برای جست‌وجو به دماوند اعزام شدند.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه بدی آب و هوا و وجود مه شدید و برف و بوران باعث کاهش قدرت دید شده بود، تصریح کرد: پاکسازی در جبهه‌های مختلف توسط کوهنوردان استان اصفهان و مازندران و تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر را شروع کردیم، اما اثری از این کوهنورد جوان پیدا نکردیم و توسط بالگرد جست‌وجو را ادامه دادیم و عکس‌برداری از منطقه انجام شد.

وی گفت: این کوهنورد جوان که به صورت انفرادی تصمیم به صعود می‌گیرد، هیچ گونه مجوزی برای صعود نداشته است و با توجه به ابلاغیه‌های فدراسیون کوهنوردی کشور در پاندمی کرونا تمامی فعالیت‌های کوهنوردی تعطیل بوده بوده است و هر نوع صعود باید توسط باشگوه‌های ورزشی به اطلاع هیأت کوهنوردی استان اصفهان برسد.

کد خبر 459429

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کوهنوردی کوهنورد کوهنورد مفقود شده سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بالگرد امدادی مجوز پاندمی کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کوهنورد جوان کوهنوردی استان استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها ۳۰ میلیارد سرقت کردند

سرهنگ حسین ترکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی محلات شهر اصفهان، با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی و همچنین با جمع آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌های سرقت، در نهایت هویت ۲ سارق سابقه دار را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و عملیات دستگیری متهمان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: سرانجام با انجام تحقیقات میدانی گسترده مخفیگاه هر ۲ متهم در یکی از محلات سطح شهر شناسایی و سارقان قبل از هرگونه اقدامی در یک عملیات هماهنگ و منسجم دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در سطح شهر اصفهان به ۶ منزل دستبرد زدند که در برآورد اولیه کارآگاهان مشخص شد این ۲ سارق نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده‌اند، در این خصوص تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

کد خبر 6056396

دیگر خبرها

  • نفت پُرماجرا و مردم اصفهان
  • بچه یتیمی که حکیم باشی دربار نادرشاه افشار شد! + فیلم
  • رکوردشکنی یک کوه‌نورد در زمستان، روی آنتن تلویزیون
  • مردم توصیه‌های ستاد بحران کهگیلویه وبویراحمد را جدی بگیرند
  • اصفهانی ۱۷ روز هوای پاک داشتند
  • «آقا نعمت» به پخش نوروزی شبکه مستند رسید
  • مدرسه یاری در دستور کار خیران اصفهانی
  • یک خبر خوب برای اصفهانی‌ها
  • سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها
  • ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها ۳۰ میلیارد سرقت کردند