Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی احمد برادران اظهار کرد: ۵۵ درصد از واحدهای صنفی استان که خدمات ضروری ارائه می‌دهند مشمول فعالیت هستند.

وی گفت: از مجموع ۶۳۰۰ نفر که در سامانه کار ثبت‌نام کرده‌اند ۴۶۰۰ نفر توانستند از بیمه بیکاری مشاغل استفاده کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ارتباط با سیاست‌های دولت برای کاهش آسیب‌های ناشی از اعمال محدودیت‌های اصناف نیز تصریح کرد: سیاست در قالب بسته‌های حمایتی در حوزه ارائه تسهیلات، تأمین اجتماعی، اقتصاد و دارایی و چک‌های برگشتی در ستاد ملی کرونا مصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف نیز افزود: تمام واحدها و مشاغلی که فعالیت دارند ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و مردم می‌توانند واحدهای صنفی متخلف را گزارش دهند حتی در هفته گذشته با موارد تخلف نیز برخورد شده است.

برادران با اشاره به اینکه ساعات پخت نانوایی‌ها نیز افزایش‌یافته، اظهار داشت: سهمیه ۱۵ نانوایی در سطح استان افزایش‌یافته تا شاهد تجمع مردم نباشیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با پایان اعمال محدودیت‌ها وضعیت استان به سمت بهبودی تغییر یابد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی بیکاری بیمه مشاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بالای مردم در انتخابات افتخاری برای خراسان شمالی است

استاندار خراسان شمالی، گفت: اهتمام در افرایش مشارکت حداکثری در انتخابات قابل تقدیر است و در همین راستا از تمامی دست‌اندرکاران انتخابات در استان تقدیر می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزار خبرگزاری تسنیم ازبجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد در نشست مشترک با نماینده منتخب مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان مردم در حوزه‌های مختلف با  اشاره به ضرورت اداره اصولی و علمی استان در جهت پیشرفت و آبادانی، اظهار داشت: امیدواریم با همدلی بتوانیم در مسیر اداره علمی و اصولی استان حرکت کنیم هر چند که این همدلی در بین اجزای حاکمیت در استان کاملا مشهود است.

استاندار خراسان شمالی مشارکت بالای مردم در انتخابات را افتخاری برای خراسان شمالی دانست و افزود: اهتمام در افرایش مشارکت حداکثری در انتخابات قابل تقدیر است و در همین راستا از تمامی دست اندرکاران انتخابات در استان تقدیر می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دانش و سرعت تصمیم‌گیری و وفق یافتن با شرایط روز جامعه مهم است، خاطرنشان کرد: افزایش ضریب نفوذ گاز، اجرای طرح اینترنت پر سرعت ، آبرسانی،  کسب رتبه‌های برتر در حوزه‌های گردشگری، رونق اقتصادی، احیای صنایع راکد، کاهش نرخ تورم تنها گوشه‌ای از اقدامات مهم دولت سیزدهم در استان است.

حسین‌نژاد در پایان گفت: بحران اقتصادی ناشی از تصمیمات غلط در دوره‌های گذشته باید با مدیریت صحیح، اصلاح و درست شود.

عباس قدرتی، نماینده منتخب مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اولویت و خط قرمز ما رهبری و نظام است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اخیر نشان از اهمیت مردم به نظام است.

وی یکی از برنامه‌های مهم خود را برگرداندن اعتماد به مردم ذکر کرد و تصریح کرد: پیگیری‌های طرح‌ها و پروژه‌ها به ویژه در حوزه پرتودهی محصولات کشاورزی در استان قابل تقدیر است که این موضوع زمینه رشد استان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نانوایان از تعطیلی خودسرانه واحدهای خبازی‌ بپرهیزند
  • برخورداری سه روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • برقراری بیمه بیکاری ۹۷۷ نفر در خراسان جنوبی
  • دستفروشان تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت
  • سفرهای نوروزی در جاده‌های شمالی و زیارتی افزایش یافت
  • افزایش سفر‌های نوروزی در جاده‌های شمالی و زیارتی کشور
  • کاهش آمار دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان کرمان
  • شستشوی ۹۲ هزار مترمکعب مخازن ذخیره آب شرب در خراسان شمالی 
  • «گلیل» نگینی در مرز ایران و ترکمنستان
  • مشارکت بالای مردم در انتخابات افتخاری برای خراسان شمالی است