Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو سرپرست فرمانداری مهاباد با بیان اینکه با اعمال محدودیت‌ها در دو هفته گذشته تا حدودی تعداد مبتلایان و فوتی‌ها کاهش یافته است، گفت:، اما با گذشت دو هفته از اجرای محدودیت‌های کرونایی وضعیت برخی شهر‌ها هنوز تغییری نکرده و همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدرلو با اشاره به اینکه مهاباد مثل دو هفته قبل همچنان در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: به همین علت ستاد ملی مقابله با کرونا در تصمیم جدید خود از تمدید یک هفته‌ای این محدودیت‌ها خبر داده است.

او تصریح کرد: بر این اساس مصادیق محدودیت شامل دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، مهد‌های کودک، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها است.

خدرلو با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، نماز جمعه و همایش‌ها دراین مدت ممنوع است، اضافه کرد: باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه ها، شهربازی ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های بدنسازی نیز تا اطلاع ثانوع تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس محدودیت های کرونایی شیوع بیماری محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۱ میلیون اصله نهال در نهالستان‌های آذربایجان‌غربی

سید نبی قائمی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی گفت: سطح زراعت چوب استان در گذشته ۲۱ هزار و ۵۰۰ هکتار بود که اکنون به ۷ هزار هکتار کاهش یافته با برنامه ریزی و اقداماتی که درحال انجام است انتظار داریم به سطح ۳۱ هزار هکتار زراعت چوب رسیده و سطح زراعت چوب استان را احیا کنیم.

وی تصریح کرد: در گذشته ۲ نهالستان دولتی در دارلک مهاباد و باراندوز نهال تولید می‌کردند و امسال ۲ نهالستان دیگر هم در خوی و سردشت برای تولید گونه‌های جنگلی راه اندازی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان‌غربی یادآور شد: امسال ۲۱ میلیون اصله نهال در نهالستان‌های دولتی و خصوصی استان تولید شد که ۲ و نیم برابر بیشتر از میزان مشخص شده برای استان بود.

قائمی با اشاره به اینکه آذربایجان‌غربی جزو استان‌های پیشرو در تولید نهال در کشور است، گفت: ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار اصله نهال در سطح نهالستان‌های دولتی تولید می‌شود و ۱۶میلیون اصله نهال توسط بخش خصوصی تولید می‌شود که عمدتا زراعت چوب هستند.

به گفته وی، امسال سهم استان تولید و کاشت ۸ میلیون اصله نهال بود که به همه تعهدات خود عمل کرده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه شهر دانش دانشگاه تهران / محدودیت خرید و فروش زمین‌های اطراف دانشگاه برداشته شد
  • تب و تاب بازار مهاباد در یک قدمی نوروز
  • تولید ۲۱ میلیون اصله نهال در نهالستان‌های آذربایجان‌غربی
  • ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم
  • پیروزی خانگی سپاهان و بازگشت نساجی به وضعیت باخت/ توقف خانگی مس مقابل ذوب‌آهن
  • دستگیری ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد
  • معابر بی‌نام و ساختمان‌های بدون پلاک در مهاباد ساماندهی می‌شود
  • الگری: جام جهانی باشگاه‌ها نتیجه عملکرد خوب یوونتوس است؛ باید در دفاع تیمی پیشرفت کنیم
  • یوناما در ارتقای ثبات در افغانستان فعال باشد
  • کاهش دمای هوا در مهاباد در روزهای آینده