Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محسن فرهادی، در گفتگو با شبکه خبر، با بیان اینکه شهر تهران در وضعیت نارنجی است به ارزیابی اجرای محدودیت‌ها در دو هفته گذشته پرداخت و گفت: تا چهارشنبه گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ۷۸ درصد رسید و اصناف و کسبه ۸۴ درصد محدودیت‌ها را رعایت کرده اند.

وی افزود: با وارد شدن به وضعیت نارنجی از وضعیت قرمز حساسیت‌ها بیشتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
طیف وسیعی در گروه شغلی ۲ قرار دارند و ممکن است شرایط دوباره قرمز شود.

فرهادی، همگان را به زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی دعوت کرد و ادامه همکاری اصناف و کسبه را در آغاز هفته سوم خواهان شد.

وی افزود: وضعیت تهران به دلیل جمعیت بالا و رونق اقتصادی شکننده است و این شکنندگی می‌تواند شرایط پایتخت را تغییر دهد.

فرهادی گفت: افرادی که در پاساژ‌ها کار می‌کنند از تجمعات دوری و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کرونا در ایران قرنطینه تهران ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت شبکه بهداشتی منجر به تاب آوری نظام سلامت/ ارتقای سواد سلامت سبب تقویت خودمراقبتی افراد

حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بررسی ها نشان می دهند که تقویت نظام سلامت بابد منجر به تاب آوری حوزه سلامت در تمام زمینه ها شود.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات وزارت بهداشت تقویت سیستم شبکه بهداشتی کشور بوده است و سلامت خانواده با هدف و شعار این که هر ایرانی باید مراقب سلامت خود را بشناسد. 

معاون بهداشت وزارت بهداشت تاکید کرد: در حال حاضر  جامعه باید به سمت ارتقای سواد سلامت و در نهایت  تقویت خود مراقبتی افراد و به خصوص گروه های در معرض خطر شود. در نظام سلامت، مراقبان سلامت ارتباط به پزشک عمومی داشته و بیماران را در صورت نیاز به پزشک مربوطه ارجاع خواهد داد.

وی ادامه داد: یکی از شعارهایی که توسط سازمان جهانی بهداشت ذکر شده است موضوع سلامتی برای همه بوده که این شعار زمانی محقق خواهد شد که سیستم نظام سلامت جامعه تقویت شود.

فرشیدی ادامه داد: با همکاری دولت و مجلس بودجه احرای طرح سلامت خانواده تامین شده است و این طرح در سراسر کشور اجرا می شود.

فرشیدی ادامه داد: در پویش ملی سلامت ۴۶ میلیون نفر مشارکت داشتند. افزایش دسترسی، کاهش پرداختی از جیب مردم و همچنین کاهش نسبت جمعیت به تعداد مراقب از جمله اهداف وزارت بهداشت محسوب می شود. 

معاون بهداشت با بیان این که اکنون ۲۷ میلیون نفر در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر ساکن هستند، تاکید کرد: از جمله اقدامات وزارت بهداشت، اجرای کامل پرونده الکترونیک است و سعی شده از هوش مصنوعی برای خودمراقبتی استقاده شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تقویت شبکه بهداشتی منجر به تاب آوری نظام سلامت/ ارتقای سواد سلامت سبب تقویت خودمراقبتی افراد
  • جوانان در سن ازدواج از ۱۶ میلیون نفر به ۱۲ میلیون نفر کاهش یافت
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی وجود ندارد
  • توزیع بیش از ۳۰۰ دستگاه با تکنولوژی بالا در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
  • برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال جای نگرانی نیست
  • پایش مداوم سلامت آب در سیل سیستان و بلوچستان/ مشکلی در درمان بیماران وجود ندارد
  • فعالیت ۲۳ هزار متخصص و ۴۷۰۰ فوق تخصص در نوروز
  • آخرین وضعیت تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ از زبان معاون درمان وزارت بهداشت
  • انجام ۳۶۰۰۰ عمل جراحی در سال گذشته/ یک میلیون نفر در مراکز درمانی بستری شده‌اند
  • عدالت، شفافیت و رعایت وضعیت اقتصادی شهروندان از عوامل اصلی در تصویب بودجه