Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجید دارایی مدیر مخابرات منطقه استان سمنان گفت: روستا‌های صح و علیان در شهرستان دامغان از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

او افزود: به منظور ارتقای کیفیت خدمات‌دهی ارتباطی روستاها، ۲ روستای دامغان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارایی گفت: در راستای خدمات‌دهی مطلوب مخابراتی به روستائیان، با نصب ۲ دستگاه کافو نوری Pots در روستا‌های صح و علیان شهرستان دامغان، کیفیت و پایداری ارتباط تلفن ثابت و دیتا در این روستا‌ها بهبود یافت.

به گفته دارایی، با افتتاح این طرح‌ها، اهالی این ۲ روستا می‌توانند از خدمات تلفن ثابت و همچنین اینترنت پرسرعت با کیفیت و پایداری مطلوب استفاده کنند.

او گفت: روستا‌های صح و علیان شهرستان دامغان به ترتیب دارای ۱۸۰ و ۲۲۰ نفر جمعیت هستند.

مدیر مخابرات منطقه استان سمنان ابراز داشت: ۶۴ درصد اینترنت ثابت شهروندان مربوط به شرکت مخابرات استان سمنان است و تنها ۳۶ درصد متقاضیان اینترنت از سایر اوپراتور‌ها اینترنت خریداری کردند.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات دسترسی اینترنت اینترنت پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی رایتل، این اپراتور تلفن همراه به عنوان ارائه‌دهنده به‌صرفه‌ترین خدمات ارتباطی، با طرح معرفی به دوستان، امکانی را در اختیار مشترکین قرار داده است که رایتلی‌ها با هر بار معرفی رایتل به دوستان خود، 10 گیگابایت اینترنت 10روزه رایگان دریافت کنند.
تنها کافی ا‌ست در فرآیند خرید سیم¬‌کارت، مشترک جدید شماره رایتل معرفی‌کننده را به عنوان معرف وارد کند تا پس از دریافت سیم¬‌کارت و اولین استفاده، بسته هدیه به ایشان اختصاص ¬یابد.
گفتنی است هیچ محدودیتی برای دریافت اینترنت هدیه وجود ندارد و به ازای هر سیم‌کارتی که فقط از طریق وب‌سایت رایتل ثبت‌نام و شماره معرف وارد شود، این هدیه به صورت خودکار فعال خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • برخورداری سه روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • برخورداری 43 روستا در استان به اینترنت پرسرعت
  • با راه اندازی ۱۹ سایت ۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • ۱۰ گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • 10گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • ۱۰گیگابایت اینترنت پرسرعت، هدیه معرفی رایتل به دوستان
  • نصب و راه اندازی دکل و سایت پرسرعت همراه اول در کیان آباد اهواز
  • در آمریکا، زیر ۱۰۰ مگابیت اینترنت پرسرعت حساب نمی‌شود!
  • مشتریان مخابرات، سرویس‌ های باند پهن را آنلاین از سامانه مخابرات‌­­ من ثبت‌ نام کنند
  • روستای تنگ پل مسجدسلیمان زیر پوشش شبکه و اینترنت پرسرعت