Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال (فیفا) گفت: رقابت‌ها جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۱ بجای چین در ژاپن برگذار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  "جیانی اینفانتینو" رئیس فیفا پس از کنگره امروز(جمعه)، در خصوص این رقابت‌ها اعلام کرد قرار نیست جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۱ به صورت ۲۴ تیمی و در کشور چین برگزار شود و این رقابت‌ها منتفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جای آن جام باشگاه‌های جهان با همان فرمت قبلی و در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.

اینفانتینو  گفت:جام باشگاه‌های جهان ۲۰۲۱ با همان فرمت قبلی برگزار خواهد شد.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا همچنین اعتراف کرد که به دلیل همه گیری ویروس کرونا  نگران تأخیر در مسابقات مقدماتی جام جهانی فیفا ۲۰۲۲ قطر است.

برچسب ها: فیفا ، ورزشی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فیفا ورزشی جام باشگاه های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: رونمایی از پیراهن جذاب سه شیرها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 از چند ماه دیگر به میزبانی آلمان برگزار خواهد شد و تصاویر پیراهن رسمی بسیاری از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در روزهای اخیر در اختیار علاقمندان آنها قرار گرفته است. 

شرکت نایکی هم دقایقی قبل برای اولین بار تصاویر مربوط به پیراهن اول و دوم تیم ملی انگلیس را که به عنوان نایب قهرمان دوره قبلی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در این مسابقات به میدان خواهد رفت منتشر کرد که مورد توجه بسیاری از هوادارانش قرار گرفت. 

پیراهن اول این تیم سفید با یقه آبی تیره است که این انتخاب و طراحی با استقبال هواداران این تیم روبرو شده است. پیراهن دوم هم به رنگ بنفش خاص و جذاب است که موافقان و مخالفان خودش را دارد چون بسیاری از هواداران انگلیس معتقد هستند که از سنت همیشگی رنگ آبی یا قرمز پیروی نکرده است. 

قرار است که تیم ملی انگلیس در دیدارهای دوستانه پیش رو در وقفه دیدارهای ملی ماه مارس این پیراهن را برای اولین بار به تن کنند. این تیم دو دیدار تماشایی برابر تیم ملی برزیل در تاریخ 23 مارس و برابر تیم ملی بلژیک در تاریخ 26 مارس برگزار خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پویا دادمرز: به المپیک فکر نمی‌کنم/ تمرکزم برای رویدادهای جهانی و آسیایی است
  • رسمی: رونمایی از پیراهن جذاب سه شیرها (عکس)
  • تجلیل از قهرمان یخ نوردی جهان
  • حضور دوباره علی‌نژاد در کمیته اخلاق فدراسیون جهانی ووشو / دو ایرانی دیگر در پست‌های بین‌المللی خود ابقا شدند
  • اخبار ورزشی بیست و هفتم اسفند استان قزوین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی بیست و هفتم اسفند استان قزوین
  • شرط ادامه حضور سرخوش در انجمن حرفه‌ای‌های اسنوکر
  • شرط ادامه حضور امیر سرخوش در انجمن حرفه‌ای‌های اسنوکر جهان
  • مکرون بار دیگر امکان انجام عملیات زمینی در اوکراین را منتفی ندانست
  • یک ایرانی نایب رییس کمیته کونگ‌فو فدراسیون جهانی ووشو شد