Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@03:42:52 GMT

ماکرون: به اظهارات اردوغان پاسخ نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۷۱۸

ماکرون: به اظهارات اردوغان پاسخ نمی‌دهم

خبرگزاری فارس: «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در واکنش به اظهارات «رجب طیب اردوغان» گفت که من به اینگونه اظهارات پاسخی نمی‌دهم و به احترام متقابل اعتقاد دارم.

ماکرون در ادامه سخنانش گفت که رئیس جمهور ترکیه آزادی ملت ترکیه را محدود کرده است.

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه،‌ امروز (جمعه) پس از ترک مسجد «ایاصوفیه» در استانبول در گفت‌وگو با خبرنگاران به امانوئل ماکرون حمله کرد و گفت: «ماکرون برای فرانسه مصیبت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ریاست جمهوری ماکرون، فرانسه در مرحله خطرناکی قرار دارد. امیدوارم فرانسه در اسرع وقت از شر ماکرون خلاص شود».

اردوغان همچنین بشدت از تصمیم پارلمان فرانسه مبنی بر درخواست از دولت برای به رسمیت شناختن منطقه قره‌باغ انتقاد کرده و گفته است که این طرح با مسئولیت‌های فرانسه به عنوان یکی از کشورهای مشارکت کننده‌ در گروه «مینسک» (گروه ویژه حل و فصل درگیری در قره‌باغ) تناقض دارد.

مجمع ملی فرانسه بتازگی طرحی را تصویب کرده است که بموجب آن دولت به به رسمیت شناختن منطقه قره باغ فراخوانده می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: ماکرون اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان غرب را به ریاکاری متهم کرد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز یکشنبه گفت که ریاکاری کشور‌های غربی که از رژیم صهیونیستی با مهمات حمایت می‌کنند تا بتواند قتل عام خود را انجام دهد، غزه را به بزرگترین قبرستان کودکان و زنان در جهان تبدیل کرده است.

براساس گزارش القدس العربی، این سخنان در جریان شرکت طی مراسم افطار در استانبول بیان شد. رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: ترکیه با تمام توان از برادران خود در غزه دفاع می‌کند و دروغ و تلاش برای اطلاعات نادرست نمی‌تواند این حقیقت را بپوشاند.

او افزود: نهاد‌ها و سازمان‌های بین المللی بار دیگر در غزه شکست خوردند و باید بپذیریم که جهان اسلام این آزمون را به خوبی پشت سر نگذاشت. اسرائیل تنها نیست، زیرا معادله‌ای متشکل از ده‌ها حامی است که پشت سر آن ایستاده اند.

اظهارات اردوغان درباره حمایت گسترده کشورش از فلسطین در حالی مطرح می‌شود که به رغم فراخوان‌های بسیار برای قطع روابط اقتصادی کشورهای اسلامی و عربی با رژیم صهیونیستی و تحریم آن، طبق آمار و گزارش رسانه ها، آنکارا و برخی کشورهای عربی همچنان روابط خود را با این رژیم حفظ کرده‌اند و ترکیه یکی از صادرکنندگان کالا به تل‌آویو به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • کبوتر صلح ماکرون چگونه به شاهین جنگجو بدل شد
  • اردوغان غرب را به ریاکاری متهم کرد
  • پاسخ مسکو به پیشنهاد آتش‌بس در اوکراین طی بازی‌های المپیک
  • پاسخ زاخارووا به پیشنهاد آتش‌بس ماکرون
  • زاخارووا: ماکرون از حمایت از تروریسم دست بردارد
  • ماکرون باز هم از احتمال اعزام نیرو به اوکراین گفت
  • آخرین تحولات اوکراین| ماکرون: فرانسه برای ابتکارات تهاجمی علیه روسیه آماده نیست
  • تحولات اوکراین| تلاش کی‌یف برای تاثیرگذاری بر انتخابات در روسیه با افزایش حملات به شهرهای مرزی
  • ماکرون: صلح پایدار در گرو بازپس گیری کریمه از روسیه است
  • وزیر خارجه ایتالیا: اعزام سربازان ناتو به اوکراین به معنی شروع جنگ جهانی سوم است