Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این دیدار که عصر جمعه به میزبانی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد ، تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه ۶ بر صفر حریف خود را شکست داد تا اولین پیروزی خود در این رقابت ها را جشن بگیرد.

تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی با برتری پرگل در این دیدار نه تنها شکست هفته اول را جبران کرد، از سوی دیگر  انتقام تیم فوتبال مردان ملوان بندرانزلی را از تیم قشقایی شیراز گرفت که در هفته اول لیگ دسته اول تیم فوتبال مردان ملوان با یک گل مغلوب قشقایی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در دیدار برابر تیم بانوان قشقایی شیراز برتر از حریف ظاهر و سرانجام نیز با کنترل بازی و حملات متعدد ، موفق شد ۶ بار دروازه تیم قشقایی را باز کند تا به یک پیروزی ارزشمند و پرگل دست یابد.

قضاوت این دیدار را ، آسو جواهری بر عهده داشت که ژاله طوفان پور و فاطمه سپهری به عنوان کمک داور در این دیدار حضور داشتند و درنا قهرمانی نیز به عنوان داور چهارم در بازی تیم های فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز حضور یافت.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور، تیمهای ذوب آهن و سپاهان اصفهان ، ملوان بندرانزلی ، نماینده البرز ، همیاری آذربایجان غربی ، شهرداری سیرجان ، سارگل بوشهر ، پالایش گاز ایلام و وچان کردستان  به صورت دوره ای در یک گروه با هم رقابت می کنند.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان فوتبال فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان اخبار کنکور فوتبال بانوان ملوان ملوان بندرانزلی قشقایی شیراز تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یونایتد در داربی پرگل ، چلسی مدعی شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دور یک چهارم نهایی تیم‌های به صورت تک دیدار به مصاف هم می‌روند. نتایج دیدار‌ها به این شرح است:

نتایج شنبه ۲۷ اسفند:
وولورهمپتون ۲ - ۳ کاونتری سیتی (دسته چمپیونشیپ)
منچسترسیتی ۲ - ۰ نیوکاسل یونایتد (گل‌ها: برناردو سیلوا ۱۳ و ۳۱)

نتایج یک شنبه ۲۸ اسفند:
چلسی ۴ - ۲ لسترسیتی (دسته چمپیونشیپ) (گل‌های چلسی: مارک کوکورلا در دقیقه ۱۳، کول پالمر ۱ + ۴۵، کارنی چوکووامه کا ۲ + ۹۰ و چوکوونونسو مادوئکه ۸ + ۹۰)
منچستریونایتد ۴ - ۳ لیورپول (داربی نورث وست یا داربی انگلیس) (وقت اضافه) 
برای منچستریونایتد اسکات مک تامینای در دقیقه ۱۰، آنتونی ۸۷، مارکوس رشفورد ۱۱۲، آماد دیالو ۱ + ۱۲۰ گلزنی کردند و گل‌های لیورپول را آلکسیس مک آلیستر در دقیقه ۴۴، محمد صلاح ۲ + ۴۵ و هاروی الیوت ۱۰۵ وارد دروازه حریف کردند.

در تاریخ داربی نورث وست که از سال ۱۸۹۴ سابقه برگزاری دارد، دو تیم تا کنون در ۲۱۳ بازی به مصاف هم رفته اند که تیم لیورپول ۷۱ و منچستریونایتد ۸۳ بار به پیروزی رسیده اند.

دیگر خبرها

  • ملوان 1-2 خاتون بم؛ فرصت‌سوزی ملوانان برای صدرنشینی در حساس‌ترین دیدار هفته فوتبال ایران!
  • برد بزرگ زنان بم در فوتبال زنان
  • پیروزی خاتون بم مقابل ملوان
  • برد بزرگ دختران بم در فوتبال زنان
  • خالی‌ترین نیمکت فوتبال ایران برای این تیم است
  • پیروزی یونایتد در داربی پرگل ، چلسی مدعی شد
  • برد شیرین ملوان و ادامه روزهای بد صنعت نفت
  • اولین پیروزی گروه مالی فیروزه و دیدار پرگل کارآمد برابر بانک صنعت و معدن؛ هفته چهارم برندکاپ
  • پیروزی پرگل بایرن در خانه دارمشتات
  • صنعت نفت آبادان با یک غایب درمصاف با ملوان انزلی