Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون ۱۷ هزار نفر را در کشور ترور کرده اند، افزود: این ترورها راه را برای جامعه روشن تر کرده و مردم را نسبت به تصمیمات خصمانه دشمنان هوشیارتر ساخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 14 آذر) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد و گفت: همه به خوبی می دانند که ترور چنین شخصیت هایی نه تنها خللی در روند علمی و سیاسی انقلاب ایجاد نکرده بلکه حرکت انقلاب را پرشتاب تر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون 17 هزار نفر را در کشور ترور کرده اند، افزود: این ترورها راه را برای جامعه روشن تر کرده و مردم را نسبت به تصمیمات خصمانه دشمنان هوشیارتر ساخته است.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه عاملان این ترور باید شناسایی و مجازات شوند، اظهار کرد: امروز انتقام از دشمنان این جنایت مطالبه عموم مردم است و در این راه نباید از خود ضعف نشان دهیم.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه انتقام همراه با شتابزدگی توصیه نمی شود اما سستی هم نباید از خود نشان دهیم، تصریح کرد: هرچند برخی ها در داخل رویارویی با دشمنان را نمی پسندند اما مردم خواستار انتقام سخت هستند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شهادت در راه مکتب اسلام و قرآن را ذات فرهنگی و دینی جامعه ما خواند و ادامه داد: دشمنان بدانند که با حذف افراد نمی توانند راه و فرهنگ دینی کشور ما را حذف کنند و قطعا پیروزی برای این مکتب و انقلاب است.

 

حجت الاسلام نکونام از تجمع جمعی از دانشجویان و طلاب استان در محکومیت ترور شهید فخری زاده قدردانی و خاطرنشان کرد: این حرکت در بسیاری از شهرها و در استان شکل گرفت که مطالبه عموم مردم بود هرچند به دلیل شرایط کرونایی با تعداد اندکی برگزار شد.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده شهید فخری زاده ترور شهید فخری زاده چهارمحال و بختیاری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بر دشمنان وعده راستین الهی است/آزادی فلسطین؛ هدف همه مسلمانان

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب،  حجت الاسلام والمسلمین سعید صلح میرزایی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در نشست بین المللی «فلسطین، قطب‌نمای وحدت اسلامی» که عصر امروز به همت مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد، ضمن قدردانی از برگزاری این نشست و دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتشان در 14 خرداد سال 1398 یکی از جاذبه های اصلی حضرت امام خمینی (ره) در بین مسلمانان را، مقاومت ایشان در برابر دشمنان برشمردند.

وی افزود: زمانی‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی خط انقلاب را واکاوی می‌کنند بر دو عنصر مقاومت و آگاهی بخشی تاکید فراوان دارند. بنابراین مقاومت یک مسئله مهم و راهبردی است و صرفا در عرصه استبکار و صهیونیسم جهانی خلاصه نمی‌شود.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: زمانیکه ما هدفی را تعیین می‌کنیم، ممکن است در مسیر رسیدن به آن برخی موانع بر سر راه باشد. باید گفت که سختی ها و فراز و نشیب های طبیعی در این مسیر وجود دارد، به همین علت اندیشه مقاومت می‌گوید و تاکید دارد که انسان نباید با وجود این موانع از مسیر خود دور شود و از راه خود بازگردد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: البته ممکن است در مسیر مقاومت، عقب نشینی تاکتیکی و نرمش قهرمانانه وجود داشته باشد، این موارد متفاوت است که  ثمره آن بعدا حرکت رو به جلو و ادامه دادن مسیر مقاومت است.

وی با بیان اینکه امام راحل همواره بر موضوع استقامت تاکید داشتند و رهبر انقلاب اسلامی هم ادامه دهنده این مسیر هستند، اظهار کرد: در قرآن کریم آمده است که سپاه عظیم جالوت در برابر طالوت قرار می‌گیرد. اما سپاه طالوت به جای اینکه دور بزنند و از مسیر خود بازگردند به سمت معنویت پیش رفتند و در نهایت به پیروزی رسیدند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری  اذعان کرد: مقاومت آن قدر ارزشمند است که ما نمی‌توانیم به راحتی در کنار جبهه باطل قرار بگیریم و این به معنای آن است که یک تقابل تمدنی میان جبهه حق و باطل وجود دارد.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: در کنار همه ظلم هایی که استکبار جهانی علیه بشریت انجام می‌دهد این نکته برای ما امید آفرین است که خداوند متعال بر پیروزی قطعی مظلومین وعده داده است.

وی با بیان اینکه مقاومت و پیروزی در مسیر مقابله با دشمنان یک وعده راستین الهی است، اظهار داشت: درهمین راستا مقاومت یک الگو به حساب می‌آید و محور اصلی آن فلسطین است، چراکه ما یک دشمن و یک غده سرطانی مشترک به نام رژیم صهیونیستی داریم که باید در برابر آن ایستادگی کنیم.
 
حجت الاسلام میرزایی در پایان گفت: هدف ما مسلمانان در این مسیر واحد است و آن یعنی آزادی فلسطین؛ بنابراین باید بدانیم در هرجا که مقاومت کردیم ثمره آن پیروزی قطعی است که خواهیم دید انشاءالله.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • در سایه پرچم سه رنگ، همراه اشک و لبخند
  • هدف از ترور «المبحوح» جلوگیری از رسیدن ایمن کمک‌ها به ملت فلسطین بود
  • رسالت فعالان فرهنگی مقابله با جنگ شناختی دشمنان است
  • هدف از ترور «المبحوح» جلوگیری از رسیدن ایمن کمک‌ها به ملت ما بود
  • جنایت ترور شهید المبحوح را محکوم می‌کنیم
  • بسیج یک فرهنگ و یک حرکت فرهنگی است
  • پیروزی بر دشمنان وعده راستین الهی است
  • فعالیت ۲۳ داروخانه در ایام تعطیلات نوروز
  • پیروزی بر دشمنان وعده راستین الهی است/آزادی فلسطین؛ هدف همه مسلمانان
  • تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرداری شهرکرد/ رشد ۶۲ درصدی بودجه نسبت به سال گذشته