Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در کرانه باختری مرتکب شده‌اند. در همین راستا، نظامیان صهیونیست به روستای «المغایر» واقع در کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال این یورش، میان نظامیان صهیونیست و ساکنان روستای «المغایر» درگیری اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صهیونیست‌ها نیز در جریان درگیری مذکور از گلوله‌های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

در این میان، نظامیان صهیونیست به روی یک نوجوان ۱۳ ساله فلسطینی به نام «علی علایه» آتش گشوده و او را هدف اصابت گلوله قرار دادند. این نوجوان فلسطینی نیز به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای ضمن تأیید خبر شهادت این نوجوان فلسطینی، جنایت صهیونیست‌ها علیه وی را به شدت محکوم کرد. سلسله جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در نقاط مختلف اراضی اشغالی در سایه سکوت جامعه جهانی بیش از پیش تشدید شده است.

کد خبر 5087690 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین کرانه باختری ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده ایران فلسطین عراق جو بایدن عربستان سعودی ترور دانشمندان هسته ای دونالد ترامپ سوریه لبنان افغانستان امارات متحده عربی نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش نظامیان صهیونیست به ۲ مدرسه نزدیک بیمارستان شفای غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی بعد از حمله به بیمارستان شفای غزه و تیراندازی به سمت آوارگان فلسطینی پناه گرفته در این بیمارستان دقایقی قبل به ۲ مدرسه نزدیک این بیمارستان یورش برد.

نظامیان صهیونیست زنان آواره فلسطینی را که در این مدرسه‌ها پناه گرفته بودند مجبور کردند از طریق خیابان الرشید به دیرالبلح بروند.

عناصر اشغالگر همچنین اقدام به بازداشت بی دلیل مردها در این ۲ مدرسه کردند. این در حالی است که پهپادهای رژیم صهیونیستی به صورت گسترده خیابان‌های النصر، الوحده و الجلا در شهر غزه را هدف حمله‌های خود قرار دادند.

خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرده بود که ارتش اشغالگر صهیونیستی بیمارستان شفا در شهر غزه را به طور کامل تحت کنترل خود گرفته است.

در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت ۸۰ فلسطینی در داخل بیمارستان شفا خبر داده است. شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که ارتش پس از حمله گسترده به بیمارستان شفا نتوانسته به هیچ یک از اسرای خود در داخل این بیمارستان دست یابد.

برخی منابع در داخل بیمارستان شفا گفتند ارتش صهیونیستی از بامداد امروز بیش از ۴۰ مرتبه این بیمارستان را بمباران کرده است.

کد خبر 6057923

دیگر خبرها

  • رژیم اسرائیل مسئول هماهنگی ورود کمک‌ها به غزه را به شهادت رساند
  • سرایا القدس مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد+فیلم
  • یورش نظامیان صهیونیست به ۲ مدرسه نزدیک بیمارستان شفای غزه
  • واکنش حماس به جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان الشفاء
  • بازداشت گسترده جوانان فلسطینی در کرانه باختری
  • شهادت مبارز فلسطینی در الخلیل پس از درگیری مسلحانه با اشغالگران
  • شمار بازداشتی‌ها در کرانه باختری از ۷۶۰۰ نفر فراتر رفت
  • بیانیه دولت فلسطین درباره جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه
  • افزایش شهدای خبرنگار در غزه به ۱۳۴ نفر
  • عملیات نیروهای فلسطینی علیه عناصر صهیونیست در کرانه باختری