Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه کرواسی که وزارتخانه تحت امرش پیش از این نیز طی بیانیه‌ای ترور شهید دکتر فخری‌زاده را محکوم کرده بود، در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه کشورمان شهادت این دانشمند برجسته ایرانی را تسلیت گفت و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «گردان گرلیچ رادمان» وزیر امور خارجه جمهوری کرواسی جمعه شب در تماسی تلفنی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن تسلیت ترور شهید فخری زاده با دولت و مردم کشورمان ابراز همدردی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بررسی روابط دوجانبه، شرایط منطقه ای و بین المللی و موضوعات مربوط به برجام از دیگر محورهای مورد گفتگوی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کرواسی در این گفتگوی تلفنی بود.

وزارت امور خارجه کرواسی پیش از این نیز با انتشار بیانیه ای اقدام تروریستی منجر شده به شهادت دکتر فخری زاده را محکوم و از سوی دولت و مردم کرواسی با دولت و مردم کشورمان ابراز همدردی کرده بود.

توئیت سفیر ایران از بازتاب ترور شهید فخری زاده در رسانه‌های کرواسینیوزویک: ترور فخری زاده توسط اسرائیل و با هدف "برتری" در منطقه صورت گرفترژیم صهیونیستی تلویحا به ترور شهید فخری زاده اعتراف کردغریب‌آبادی: آژانس بی هیچ قید و شرطی ترور شهید فخری‌زاده را محکوم کندنماینده ایران: ترور شهید فخری زاده مصداق "تروریسم دولتی جنگ طلب" استموسسه علم‌و‌سیاست برلین: اروپا باید موضع آشکاری در قبال ترور غیرقانونی فخری زاده اتخاذ کند

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید فخری زاده شهید محسن فخری زاده ظریف شهید فخری زاده شهید محسن فخری زاده ظریف ترور شهید فخری زاده وزیر امور خارجه فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید

به گزارش «تابناک» به نقل از یورونیوز، کاتز در این ویدیو که در آن گروهی از شهروندان در حال مراسم عزاداری محرم هستند تاکید می‌کند که خطر ایران بسیار نزدیک است و باید هرچه سریعتر مقابل این کشور ایستاد. او همچنین در این پست توییتری به سه زبان انگلیسی، عبری و فرانسوی جمله «همین حالا ایران را متوقف کنید پیش از آنکه خیلی دیر شود» را نوشته است.

مشخص نیست ارتباط این ویدیو به ایران چیست و حضور گروهی از شهروندان در مراسم عزاداری و سینه‌زنی با خطرات برآمده از ایران چه ارتباطی دارد. 

او در پایین پست خود آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و همچنین وزرای امور خارجه کشورهای فرانسه، ایتالیا، بریتانیا و آلمان را نیز منشن کرده است. 

در این ویدیو وزیر خارجه اسرائيل تلاش کرده ایران را به عنوان خطری بزرگ برای جهان به تصویر بکشد و در آن تصاویری از برج ایفل دیده می‌شود در حالی‌که گروهی از مسلمانان فریاد الله اکبر سر می‌دهند.

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • ایران نسبت به حاکمیت و یکپارچگی سرزمینی صربستان تاکید دارد
  • اشتراکات مختلف ایران و پاکستان سرمایه ارزشمند در روابط دو کشور است
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان