Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@15:11:25 GMT

آندره پیرلو: هنوز آن دربی را در ذهن دارم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۸۰۱

آندره پیرلو: هنوز آن دربی را در ذهن دارم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس ابراز امیدواری کرد تیمش مهیای دیدار مقابل تورینو باشد.


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ قهرمانان رفته و حالا امیدوار است این ثبات در سری آ نیز ادامه پیدا کند. این هفته بیانکونری در دیدار حساس در دربی تورین به مصاف تورینو خواهد رفت و آندره پیرلو در نشست خبری پیش از این دیدار ابراز امیدواری کرد جانشین آلوارو موراتا بتواند وظایف او را در میدان انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آندره پیرلو گفت: "این یک دربی مهم برای طرفداران هر دو تیم و دیداری همیشه پر از تنش است. دیداری زیبا در فضایی مملو از احساسات پیش رو داریم، من آنقدر خوش شانس بوده ام که چندین بار در دربی تورین حضور داشته، برنده شده و گلهای مهمی به ثمر برسانم. من همچنان گلزنی در دربی و آن لحظات اخر که باعث پیروزی یوونتوس شد را در ذهن دارم.

 

 

ما از نظر ذهنی برای یک بازی مهم آماده می شویم.  تورینو ساختاری قدرتمند داشته و سرمربی بسیار خوبی دارد. آنها فوتبال فعالانه ارائه می دهند و بازیکنانی بزرگ در همه پست ها در اختیار دارند. هفته ای زیبا و طولانی داشتیم، حالا نیز هدف ما این است که برای دربی فردا که مهمترین مسابقه است آماده باشیم. ما فرصت کمی برای ریکاوری داشتیم، اما از نظر ذهنی آماده شده تا در یک دیدار مهم حضور یابیم.

 

غیبت آلوارو موراتا؟ ما سعی خواهیم کرد تا جایی که می توانیم در محوطه جریمه با نفرات زیاد حاضر شویم، زیرا اینگونه می توان به گل رسید. هنگام حضور آلوارو در ترکیب ما حضور بیشتری در محوطه داریم، اما بازیکنانی نیز که فردا بازی می کنند سعی خواهند کرد بیشتر به داخل محوطه نفوذ کنند.

 

گلزنی فدریکو کیه زا برابر دینامو؟ من انتظار زیادی از فدریکو کیه زا، انتقال از فیورنتینا به یوونتوس آسان نیست، اما او پسر بسیار خوبی است."

یوونتوس تیم ملی ایتالیا آندره آ پیرلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی ایتالیا آندره آ پیرلو آندره پیرلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها

بیانکونری با کنارزدن لاتزیو، جواز حضور در فینال کوپا ایتالیا را کسب کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس با نتیجه ۱-۲ برابر لاتزیو شکست خود اما برتری ۳-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا (کوپا ایتالیا) را کسب کرد.

لاتزیو ۲-1 یوونتوس؛ رستگاری تلخ

بر اساس داده‌های آماری اوپتا، یوونتوس با غلبه بر لاتزیو برای بیست و دومین بار راهی فینال کوپا ایتالیا شد. هیچ تیم دیگری در تاریخ فوتبال ایتالیا نتوانسته به اندازه بانوی پیر، حضور در فینال جام حذفی را تجربه کند. آاس رم با ۱۶ صعود، دومین تیم این فهرست به حساب می‌آید.

گفتنی است یوونتوس تاکنون ۱۴ مرتبه قهرمان کوپا ایتالیا شده و پرافتخارترین تیم تاریخ این رقابت‌ها نیز به حساب می‌آید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • کنایه ماسیمو موراتی به یوونتوس: اگر آن اتفاقات نبودند، اینتر 25 اسکودتو می‌داشت
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • غذای دریایی پیرلو و شاگردانش را مسموم کرد!