Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@11:15:48 GMT

لزوم اتحاد دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی مردم

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۵۹۷۶

لزوم اتحاد دولت و مجلس در حل مشکلات معیشتی مردم

حجت‌الاسلام یدالله زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده را نشانه دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران و بیانگر خیانت صهیونیست‌ها و عوامل داخلی آن‌ها دانست و گفت: ضمن محکوم نمودن این خیانت به تبعیت از رهبر معظم انقلاب، خواهان انتقام خون شهید و تداوم راه علمی و تحقیقاتی او هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شلمزار افزود: یکی از اولویت‌های امروز جامعه وحدت مسؤولان و سران سه قوه و تلاش آنها برای مهار تورم و پیگیری مطالبات مردم است.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود دولت و مجلس در کنار یکدیگر به امور مهم بپردازند و از رفتارهایی که باعث بدبینی مردم می‌شود خودداری کنند.

زمانی در ادامه، روز جهانی معلولان را فرصتی مناسب برای رعایت حرمت و شخصیت این قشر از جامعه و ارائه خدمت بهتر به آن‌ها دانست.

وی، دعا را بهترین درمان بدون هزینه در هنگام آسایش دانست و گفت:گر انسان در زمان آسایش و خوشی به یاد خداوند باشد و او را بخواهد هنگام سختی و مشکلات نیز خداوند متعال به کمک او می‌آید.

امام جمعه شلمزار اضافه کرد: رعایت آداب و شرایط دعا، تلاش، حرکت و از همه مهم‌تر داشتن کسب و کار پاک و درآمد حلال می‌تواند به استجابت دعا کمک کند که دعای دسته جمعی و اولویت دادن دعا برای دیگران نشانه بلند همتی انسان است.

انتهای پیام/68024/م

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه شلمزار شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کلاس آموزشی بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان میانجلگه در روستای حسین آباد جنگل از توابع شهرستاننیشابور همزمان با هفته سلامت برگزار شد.

دکتر غلامحسن کریمی معاون شبکه دامپزشکی و مدرس این کارگاه آموزشی گفت: این بیماری‌ها به جهت انتقال از حیوانات به انسان و خسارات اقتصادی فراوان برای دامداران و روستائیان دارای اهمیت ویژه‌ای هستند.

کریمی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های مشترک بین انسان و پرندگان برشمرد و پرورش طیور بومی در تراکم‌های بالا را باعث ابتلای پرندگان به بیماری‌های واگیر از جمله آنفلوانزا دانست و افزود: باید دستورالعمل‌های دامپزشکی برای بهره وری بهتر و افزایش ایمنی پرنده و در نتیجه سود اقتصادی بیشتر اجرا گردد.

وی همچنین بیماری‌های تب مالت و تب کریمه کنگو را از بیماری‌های شایع و خطرناک قابل انتقال از دام به انسان دانست وافزود: حتما دام‌های خود را علیه بیماری تب مالت واکسینه و از خوردن شیر خام و فرآورده‌های لبنی غیر پاستوریزه جداً خودداری کنند همچنین برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو گوشت قرمز مورد نیاز خود را از مراکز مجاز که گوشت حاصل از کشتار دام در کشتارگاه را عرضه می‌ کنندتهیه کنند.

دیگر خبرها

  • انسان به ذکر، یادآوری و توجه نیازمند است
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • استقامت مردم غزه دشمن را به زانو درآورده است
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی
  • تاکید رئیس مجلس بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • تاکید قالیباف بر لزوم اتفاق نظر دولت و مجلس برای مقابله با مشکلات ارزی
  • لزوم اتخاد تمهیدات لازم برای ترمیم خسارات سیل سیستان و بلوچستان
  • عدالت و انسجام اجتماعی؛ مهمترین موضوعات محوری در قرآن