Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد -  مدیر عامل بیمه البرز روز ملی بیمه  را  تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، متن پیام به این شرح است:

بی شک صنعت بیمه به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد کشور در مقطع حساس و پرفراز و نشیب کنونی، ماموریتی بی­ بدیل برای تامین آرامش خاطر تولیدکنندگان، صنعتگران و آحاد مردم شریف ایران عزیز را به عهده دارد و همه فعالان این صنعت نیز تمام تلاش و کوشش خود را به کار گرفته­ اند تا با ارائه بهترین خدمات به اقشار مختلف جامعه، این آرامش و اطمینان را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقوع حوادث طبیعی پی در پی در چند سال گذشته از جمله سیل و زلزله، فراز و نشیب­های اقتصادی که بیشتر ناشی از تحریم های ناعادلانه علیه کشور عزیزمان بود و در نهایت شیوع گسترده پاندمی کرونا در یک سال گذشته، اهمیت و جایگاه صنعت بیمه را بیش از پیش روشن ساخت و نشان داد که باید بیمه را به عنوان پیش نیاز ضروری برای همه اقشار جامعه در نظر گرفت.

سیزدهم آذر “روز بیمه” فرصت مغتنمی برای وفاق بیمه گران، هم­افزایی در صنعت بیمه و قدردانی از اهالی این صنعت به عنوان مظهر آرامش، اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه است که برای تامین آسایش و آرامش بیمه گزاران و رفع نگرانی زیان­دیدگان از هیچ کوششی دریغ  نمی کنند و با نوآوری و خلاقیت، نوید بخش آینده­ ای روشن برای آحاد مردم و فعالان اقتصادی هستند.

بیمه البرز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت بیمه کشور با تکیه بر کارکنان متخصص و متعهد و نیز همت شبکه فروش پرتوان خود همواره سعی کرده است در سایه تلاش و پشتکار بی وقفه، با حرکت در مسیر رشد و تعالی، رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم سازد. در سال جاری، کسب مجدد سطح یک توانگری مالی، دریافت مجدد مجوز قبولی اتکایی داخلی، نرخ سودآوری و رشد قابل توجه در کسب پورتفوی متوازن، نشان از توانمندی‌های حرفه‌ای و مالی بیمه البرز در صنعت بیمه کشور دارد.

اینجانب ضمن بزرگداشت رشادت­های پزشکان، متخصصان، پرستاران و همه کادر درمانی کشور که در طول دوره شیوع ویروس کرونا بار سنگین حفاظت از سلامت ملت بزرگ ایران را به دوش کشیده­ اند، از تلاش های ارزشمند و نویدبخش تمامی همکارانم در شرکت بیمه البرز قدردانی می کنم و ۱۳ آذر “روز بیمه” را به همکاران خود در بیمه البرز و دیگر فعالان صنعت بیمه تبریک می گویم و سعادت و سربلندی همه مسئولان، کارگزاران و فعالان صنعت بیمه را از خداوند متعال خواستارم.

محسن پورکیانی

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه البرز صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور پیامی حملۀ پهپادی و موشکی به اهداف رژیم اشغالگر قدس را که پاسخی به تجاوزات و جنایات آن رژیم در غزه و کنسولگری ایران در سوریه بود تبریک و تهنیت گفت. در این پیام، آمده است:

وقاتلوهم حتی لاتکون فتنة ویکون الدین کلّه لله فإن انتهَوا فإنّ الله بما یعملون بصیر (سوره مبارکه انفال/ آیه ۳۹).

رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی در حالی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه را هدف حملۀ وحشیانه قرارداد و منجر به شهادت جمعی از فرزندان رشید و دلاور کشورمان شد که در حدود شش ماه گذشته نوار غزه را به خاک و خون کشیده بود. شدت جنایات این رژیم در غزه در این دور از وحشیگری‌هایش چنان بوده است که فریاد خشم و خروش همۀ ملت‌ها در سراسر جهان را بر سر اسرائیل نشانه رفته است.

اگرچه این جنایت‌های مکرر صهیونیست‌ها همواره پاسخ‌های کوبندۀ محور مقاومت و بخصوص حماس را در پی داشته است، اما جسارت و کوته‌بینی آن رژیم در قضیۀ حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه نیز پاسخی دندان‌شکن می‌طلبید. همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب نیز به‌کرّات و بخصوص در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید فرموده بودند که رژیم صهیونیستی باید تنبیه شود.

سرانجام دلاورمردان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیاتی تاریخی و ظفرمندانه با پرتاب صدها پهباد و موشک بالستیک به خاک اشغالگران صهیونیستی رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها افکنده و با تخریب و انهدام اهداف و تاسیسات مهم صهیونیست‌ها ضرب شست و گوشمالی سختی به اشغالگران و جنایتگران نشان داد.

بدینوسیله، سازمان اوقاف و امور خیریه پیروزی غرورآفرین غیورمردان و فرزندان رشید کشورمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که وعدۀ نصرت حق را با ارادۀ خود تحقق بخشیده و با انهدام اهداف حیاتی رژیم صهونیستی نشان دادند که گنبد آهنین آن رژیم در برابر عزم و ایمان ملت ایران گنبدی پوشالی است

به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا و رهبر فرزانۀ انقلاب، دلاورمردان غیور سپاه و بخصوص به مردم شریف و غیرتمند و آزادۀ ایران اسلامی تبریک و تهنیت و شاد باش می‌گوید و پاکسازی قدس شریف از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.
روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

دیگر خبرها

  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی
  • پیام معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی بمناسبت روز ملی منابع انسانی