Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق تیم سوون سامسونگ کره جنوبی امروز تیم ویسل کوبه ژاپن را شکست داد و به عنوان آخرین تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در روز پایانی از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه G تیم قدرتمند ویسل کوبه ژاپن با دو گل مغلوب سوون سامسونگ ‌کره جنوبی شد تا نماینده کره به جای گوانگژو چین به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی های امروز که جنبه تشریفاتی داشت ، در گروه H رقابت ها  تیم یوکوهاما مارینوس ژاپن با تیم سیدنی اف سی استرالیا به تساوی رسید و تیم چونبوک موتورز کره جنوبی هم تیم شانگهای SIPG را با دو گل شکست داد .

در این‌‌ گروه تیم های یوکوهاما مارینوس و شانگهای SIPG صعود کردند .

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ، روز یکشنبه تیم های ملبورن ویکتوری استرالیا و اولسان هیوندای کره جنوبی به مصاف هم می روند و تیم های بیجینگ‌ گوان و اف سی توکیو هم با هم رقابت می کنند .

در دیگر بازی ها هم روز دوشنبه تیم های سوون سامسونگ کره جنوبی با یوکوهاما مارینوس مصاف می دهد و تیم های ویسل کوبه و شانگهای ‌SIPG هم با هم مصاف می کنند .

در این خبر می توانید ویدیو خلاصه بازی های امروز لیگ قهرمانان آسیا را ببینید.

در دیدستان هم ببینید .

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا ویسل کوبه شانگهای اخبار لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس شانگهای لیگ قهرمانان آسیا ویسل کوبه لیگ قهرمانان آسیا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان