Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:05:49 GMT

کابل‌دزدی سارق شیروانی را به کام مرگ فرستاد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۶۲۶۰

کابل‌دزدی سارق شیروانی را به کام مرگ فرستاد

عبدالرضا هدایتی نیا جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برق گرفتگی در انتهای خیابان فلسطین شیروان، ماموران کشیک اداره برق، نیروی انتظامی، آتش نشانی و نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

وی گفت: تحقیقات اولیه و اظهارات اهالی مشخص کرد سه نفر با همدستی یکدیگر با انداختن تکه های کابل بر روی کابل های فشار قوی، ایجاد اتصال کرده و با قطع ۲ کابل فاز و نیز جریان برق منطقه، از قطع برق اطمینان حاصل کرده و سپس یکی از آنان اقدام به بالا رفتن از دکل اقدام به قطع کابل کرده است که این کار، به دلیل برق دار بودن یکی از کابل های فاز، منجر به برق گرفتگی وی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایتی نیا با بیان اینکه ۲ همدست دیگر فرد فوت شده از محل متواری شده و تحت تعقیب هستند، اظهار داشت: سرقت سیم و کابل برق علاوه بر اینکه جرم محسوب می شود، کاری بسیار خطرناک است و افرادی که دست به این کار می زنند به بهای بسیار ناچیزی با جان خود بازی می کنند.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلوتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها سرقت خراسان شمالی قطع برق شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت خراسان شمالی قطع برق شیروان سرقت خراسان شمالی قطع برق شیروان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!

سرقت دوربین آیفون های خانه ها  شیوه جدید دزدی در مناطق شمالی تهران شده است. قیمت دوربین های آیفون خانه ها  به ۸۰۰ تا ۳ میلیون تومان رسیده است، به همین خاطر از چشم سارقان منازل دور نمانده است.

یکی از مخاطبان تصاویری از این سارقان برای ما ارسال کرده است. در این تصاویر سارقان شب گذشته به چند خانه در یک محله دستبرد زدند و دستگیر هم نشدند. سارقان حرفه ای تر شدند با خودروهای بدون پلاک دست به دزدی می زنند که شناسایی آنها سخت شود.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد