Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اقدامات صندوق کارآفرینی امید از بدو شیوع بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: صندوق کارآفرینی امید به منظور حمایت از وام گیرندگان و کارآفرینان صندوق  و همچنین کمک‌ انسان دوستانه به هموطنان در جلوگیری و کاهش شیوع این ویروس منحوس نقش بسزا و  تاثیر‌گذاری داشته و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و تا ریشه‌کن شدن این بیماری همچنان تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد به برخی از این اقدامات اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد ۴ هزار و ۵۱۵ فقره پرونده تسهیلاتی استان مشمول دریافت ۳ ماهه استمهال کرونا تا پایان خرداد ۹۹ شد.
 
وی عنوان کرد: همچنین تعداد 150 فقره پرونده تسهیلات مشمول دریافت شش ماه تا یکسال استمهال شدند، بخشش 100 درصد وجه التزام تاخیر تادیه دین(جریمه دیرکرد) از دیگر اقدام صندوق بود.
 
این مسئول ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید پرداخت مجدد تسهیلات قرض‌الحسنه به وام گیرندگان سنوات ۸۱ تا ۸۹ با نرخ ۴ درصد و باز پرداخت ۲۴ تا ۴۸ ماهه به افرادی که توان بازپرداخت اقساط خود را نداشته‌اند در دستور کار قرار داد.
 
حسن‌پور از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف یکصد میلیون ریال با نرخ ۴ درصد به وام گیرندگان سنوات ۹۰ تا ۹۷ که توان پرداخت بدهی خود را ندارند با بازپرداخت ۲۴ تا ۳۶ ماهه خبر داد و گفت: علی‌رغم دوره تنفسی که از قبل برای تمامی طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی که از محل اعتبارات روستایی تسهیلات دریافت کرده بودند با صندوق مرکز برای دوره تنفس مجدد رایزنی شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید
کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پیرو فرمان مقام معظم رهبری صندوق کارآفرینی امید استان اقدام به توزیع ۵۰ بسته کمک‌ مومنانه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال کرد.
 
وی تصریح کرد: همچنین صندوق در راستایی کمک به سلامتی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دستگاه‌های ثابت و سیار(پوز فروشگاهی) در اختیار صاحبان کسب و کارها قرار داد‌.

وی بیان کرد: این اقدام با اولویت دستگاه‌های سیار به تعدادی از صنوف که عملاً امکان استفاده از دستگاه ثابت را نداشته و دارای بیشترین گردش وجه نقد بوده از جمله تاکسی بیسیم‌ها، وانت بارها، تاکسی‌های عمومی، کسب و کارهای سیار، دامداری و دام‌فروشی‌ها انجام شد و بدون شک تاثیر زیادی در کاهش انتقال ویروس داشته و  مزایایی از جمله کاهش دست به دست شدن وجه نقد  و کاهش مراجعات مردم به بانک را در پی داشته است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد:  مزایایی دیگر این اقدام استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال با نرخ ۴ درصد جهت پایداری طرح‌ها و همچنین توسعه کسب و کارها که عملا این تسهیلات نقش بسزایی در پایداری طرح‌ها داشته است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کارآفرینی بیماری امید ویروس صندوق کارآفرینی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند که از این تعداد ۱۸۱ نفر خرده فروش و ۱۸ نفر نیز قاچاقچی مواد مخدر بودند.
خادمیان اظهار کرد: در این زمینه ۲ باند منهدم و ۷۱ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل داده شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و۷۳۴ تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ این شهرستان برقرار شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ که ۲۸ هزارو ۸۵۴ مورد بود بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور