Web Analytics Made Easy - Statcounter

روانشناس فرانسوی از خلق و خوی زین الدین زیدان می گوید.

سابین کالگاری، روانشناس مطرح فرانسوی و نویسنده کتاب "درون مغز زیدان" اظهار کرد که این سرمربی فرانسوی برای احساس راحتی در شغل خود به عشق و محبت اطرافیانش نیاز دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، کالگاری در مصاحبه با EFE دلیل جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید در سال 2018 را اینطور توضیح می دهد:

زیدان نمی تواند بی مهری را تحمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خاطر پر کردن جای خالی پدر و مادر خود نیاز دارد که دوست داشته شود. به عنوان یک ستاره و مهم تر از آن از لحاظ ذات بشر او هم از چیزهایی مثل دیگران رنج می برد. با توجه به اظهاراتش مشخص است که او همان محبت و علاقه گذشته را در باشگاه و درون رختکن تیم حس نمی کند و همین منجر به جدایی او شد. او معمولاً چنین کاری انجام نمی دهد و همیشه کاری که شروع کرده را تمام می کند و این را به عنوان یک کار جوانمردانه و دلیرانه به خود تحمیل می کند. در پایان دوره اول که جدا شد، او باشگاه را در میان یک جشن ترک کرد. اما اگر احساس خیانت کند، هیچوقت نمی بخشد.

او هیچوقت به خاطر کارهای استثنایی که انجام داده، به درستی مورد قدردانی واقع نشده است. زیدان فراتر از افسانه اش است، و فراتر از شخصیت کاملی است که در مقابل عموم ظاهر می شود. اگر او بی نقص بود، این ناامیدی ها را نداشت، مانند ضربه سری که به مارکو ماتراتزی زد یا جدایی اش از رئال مادرید در سال 2018. آن درام شخصی بعد از جام جهانی 2006 او را بیشتر شبیه انسان ها کرد و او را به شخصی تبدیل کرد که قادر است از خودش هم پیشی بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم

22 سال از تقابل بارسلونا و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (33.1MB)

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم