Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید موسی خادمی در سخنانی با اشاره به مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونای استان و شرایط حضور کارکنان ادارات در محل کار، اظهار داشت: با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در اغلب شهرهای استان، کارکنان ادارات از امروز شنبه طبق مصوبه اعلام شده برای وضعیت نارنجی در محل کار خود حاضر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، گفت: بر اساس این مصوبه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی ضروری و خدمات رسان مانند مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، هلال احمر و امثال آنها با دو سوم ظرفیت کارکنان در محل کار فعالیت خواهند داشت.

استاندار لرستان، افزود: سایر دستگاه‌های اجرایی غیر ضروری استان نیز با تشخیص مدیر مجموعه از مجموعه ۵۰ درصد ظرفیت کارکنان در محل کار استفاده کنند و سایر کارکنان به صورت دور کاری یا شیفت بندی انجام فعالیت داشته باشند.

خادمی، تصریح کرد: با اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونا استان، ضرورت دارد که دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اجرای مصوبات ستاد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل بیماری اهتمام داشته باشند.

کد خبر 5087722

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا استاندار لرستان سید موسی خادمی ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر شهرستان کرج کرمانشاه بارش باران گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران آبگرفتگی معابر دستگاه های اجرایی محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل

دریافت 121 MB کد خبر 6079920

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از اراضی لرستان
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در نیکشهر
  • خسارتی از بیماری «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشد
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • تا کنون خسارتی از آفت «زنگ زرد» در مزارع لرستان گزارش نشده است
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • برگزاری ششمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر