Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از هیل، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا دستور خروج حدود ۷۰۰ نفر از نیروهای این کشور از سومالی را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، این نیروها که از حدود ۱۳ سال پیش در سومالی حضور داشتند، تا اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی از این کشور خارج می‌شوند.

این نیروها قرار است به پایگاه‌هایی در کنیا و جیبوتی منتقل شوند و تنها یک گروه از آنها برای مقابله با داعش و شبه‌نظامیان الشباب در سومالی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخلاف «مارک اسپر» وزیر دفاع برکنار شده آمریکا، «کریس میلر» سرپرست فعلی پنتاگون از این تصمیم حمایت می‌کند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد

به گزارش قدس آنلاین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به ساکنان این شهر  هشدار داد و از آنها خواست آن را تخلیه کنند و مدعی شد ارتش در «بیت لاهیا» زیرساخت و نیروهای حماس را هدف قرار می‌دهد.

خبرنگار سایت خبری «غزه اکنون» گزارش کرد به دلیل بمباران شدید ارتش رژیم صهیونیستی، موجی از انتقال شهروندان در مناطق «بیت حانون» و «بیت لاهیا» به مراکز آوارگان در شمال غزه مشاهده می‌شود.

خبرنگار سایت خبری شهاب هم اعلام کرد توپخانه رژیم صهیونیستی در حال حمله به مناطق مختلف شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه است.

وزارت بهداشت غزه امروز سه شنبه در ۲۰۰ روزگی حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به غزه، شمار شهدای غزه را حدود ۳۴ هزار ۲۰۰ شهید و شمار زخمی‌ ها را بیش از ۷۷ هزار تن گزارش کرد.

این وزارتخانه با اشاره به ویرانگری‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد تاکنون ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشت از خدمات رسانی خارج شده‌اند و ۱۲۶ اورژانس نیز آسیب دیده و از کار افتاده‌اند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر
  • عملیات خود را علیه نیروهای آمریکایی از سر می‌گیریم