Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق بیانکونری از تمایل خود برای مربیگری در انگلستان صحبت می کند. 

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق باشگاه یوونتوس پس از سپری کردن 5 سال بسیار درخشان در این تیم، اکنون هدایت هیچ باشگاهی را بر عهده ندارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تایمز، ماسیمیلیانو الگری، سرمربی سابق باشگاه های میلان و یوونتوس از تمایل خود برای حضور در لیگ برتر انگلیس صحبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این رابطه می گوید:

از نظر من، فوتبال انگلستان در حال پیشرفت است زیرا مربیان خارجی زیادی در آنجا حضور دارند. شاهد تاکتیک های بیشتر و متنوعی در انگلیس نسبت به 10 سال قبل هستیم. فوتبال در آنجا اکنون پیچیده تر و تاکتیکی تر است اما همچنان به سنت های انگلستان احترام گذاشته می شود. دوست دارم حضور در لیگ برتر انگلیس را تجربه کنم. در ایتالیا، حدود 4 سال هدایت میلان و 5 سال هدایت یوونتوس را بر عهده داشتم و اکنون انتظار دارم تا مجددا در ایتالیا کار کنم اما مربیگری ایتالیا یا انگلستان دشوار است.

الگری درباره تاریخچه متفاوت فوتبال هر کشور و هر باشگاه صحبت می کند و در این رابطه می گوید:

نکته مهم این است که هر کشوری تاریخ خود را دارد. انگلستان نسبت به ایتالیا، ایتالیا نسبت به اسپانیا و اسپانیا نسبت به آلمان متفاوت است و تغییر تاریخ یک کشور کار بسیار دشواری است. تغییر تاریخچه یک باشگاه نیز دشوار است. به عنوان مثال، منچستریونایتد به مدت 50 سال با یک سبک و شیوه بازی می کرد. هنگامی که لوییس فن خال به این باشگاه آمد، ذهنیت متفاوتی نسبت به تاریخچه این باشگاه داشت. فن خال قصد داشت فوتبال مالکانه‌ای را به نمایش بگذارد اما در منچستریونایتد باید به محوطه جریمه بروید و مدام حمله کرده و از جناحین ارسال کنید. آرسنال نیز تیم متفاوتی نسبت به منچستریونایتد است. در ایتالیا، میلان تیم متفاوتی نسبت به یوونتوس است.  

همچنین بخوانید:

الگری پیشنهاد هدایت تیم ملی هلند را رد کرده است

با وجود علاقه پاری سن ژرمن، اولویت الگری اینتر است / روز سرنوشت ساز در انتظار کونته

اینتر | سینیشا میهایلوویچ گزینه دوم نراتزوری پس از الگری در صورت جدایی کونته

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد

هافبک پیشین شیاطین سرخ، آماده نوشتن فصل جدیدی در دوران حرفه‌ای خود است. 

تام کلورلی، هافبک پیشین باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، رسما به عنوان سرمربی دائمی واتفورد معرفی شد. 

طرفداری | از زمان به عهده گرفتن این نقش به صورت موقت در ماه گذشته، این مربی 34 ساله تیم را در طول 7 بازی در رقابت‌های چمپیونشیپ هدایت کرده است، که پنج مورد آن مقابل تیم‌های حاضر در جمع هفت تیم برتر لیگ بوده است. زنبورها در این مدت تنها یک شکست داشته‌اند و در راه کسب پنج تساوی و یک برد، چهار کلین شیت ثبت کرده‌اند.

کلورلی که تابستان گذشته به دلیل مصدومیت از دنیای بازی خداحافظی کرد، اولین قدم خود را برای ورود به عرصه مربیگری در آکادمی واتفورد در ماه جولای برداشت. او قبل از این‌که در ماه مارس هدایت تیم اصلی را به عنوان سرمربی موقت بر عهده بگیرد، تیم زیر 18 سال باشگاه را به مقام دومی لیگ توسعه حرفه‌ای و همچنین دو نیمه نهایی رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • آماده باش کامل راهداری استان در آماده باش کامل به سر می‌برد
  • پنج کاربرد برتر و جذاب قایق بادی
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • چرا فاصله لیگ برتر انگلیس روز به روز با سایرین بیشتر می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏