Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:19:19 GMT

رمزگشایی سرقت‌های سریالی از بابلسر تا مشهد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۶۵۸۵

رمزگشایی سرقت‌های سریالی از بابلسر تا مشهد

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ عباس صارمی‌ساداتی افزود: در پی اعلام گزارش ۲ خانم مبنی براین که هنگام کار با دستگاه عابر بانک فردی به بهانه کمک به آن‌ها نزدیک و مبلغ چهارصد و ۱۶ هزار تومان به کارت‌بانکی خود انتقال داده و متواری شده تیم گشتی کلانتری شهید آستانه پرست بلافاصله وارد عمل شده و متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی مشهد ابراز کرد: پلیس در بازرسی اولیه چند کارت‌بانکی کشف و متهم را که ادعا می‌کرد اهل یکی از شهر‌های شمالی کشور است و از چند وقت قبل برای مسافرت و خرید خودرو به مشهد آمده برای بررسی بیشتر به کلانتری انتقال داد.

وی ادامه داد: تیم تجسس کلانتری شهید آستانه پرست پس از هماهنگی با مقام قضایی، محلی که متهم در آن سکونت موقت داشت را بازرسی و ۱۰ قطعه کارت‌بانکی، ۴ قطعه کارت سوخت و یک سری کامل شامل مدارک خودرو از قبیل کارت و گواهینامه و کارت عضویت تاکسیرانی و همچنین یک دستگاه گوشی تلفن همراه کشف کردند.

صارمی ساداتی یادآور شد: بررسی‌های بعدی پلیس نشان می‌داد متهم چندی قبل در ۲ مرحله به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی تاکسی شهری شده و مدارک راننده خودرو و همچنین گوشی تلفن همراه او را سرقت کرده و حتی در تماس تلفنی قصد اخاذی در قبال تحویل وسایل مسروقه داشته است.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس در پیگیری‌های تکمیلی این پرونده تاکنون پرده از ۱۶ فقره سرقت در شهر بابلسر نیز برداشته و ۱۰ فقره سرقت نیز در مشهد رمزگشایی کرده است و تحقیقات پرونده ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 سرقت های سریالی سرقت کارت سوخت محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد