Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@09:45:36 GMT

ضدعفونی کردن خودروهای حمل‌و‌نقل عمومی در گرگان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۶۵۹۴

همزمان با افزایش آمار ابتلا به کرونا در گلستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهر و حمل و نقل عمومی گرگان تشدید شده است. تمام ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت روزانه توسط سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان ضدعفونی می‌شود.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 آمار ابتلا به کرونا پروتکل های بهداشتی حمل و نقل عمومی گرگان محسن فخری زاده طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مصباح یزدی لایحه بودجه 1400 حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار دوم که عصر یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن مملو از تماشاگر امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد، تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مقابل تیم مهرام شهر قدس به برتری رسید و سری دوم نیمه‌نهایی را نیز به سود خود رقم زد.

مصطفی هاشمی در این دیدار تیمش را با ترکیب اولیه سینا واحدی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، ویل چری و ارسلان کاظمی وارد زمین مسابقه کرد و شاگردان علی آرزومندی در تیم مهرام نیز با ترکیب ابتدایی محمد جمشیدی، سجاد مشایخی، سجاد پذیرفته، پیتر گرگوریان و الیجا هولمن پای به زمین گذاشتند.

بازی نخست دوتیم عصر جمعه با نتیجه ۸۴ بر ۵۹ به سود شهرداری گرگان پایان یافته بود. این مرحله از مسابقات به صورت ۳ برد از ۵ بازی در حال برگزاری است.

دیدار سوم دو تیم به میزبانی مهرام برگزار خواهد شد اما هنوز زمان آن از سوی فدراسیون اعلام نشده است. شهرداری گرگان با برتری مقابل لیموندیس شیراز و مهرام با شکست مس کرمان به این مرحله راه یافته است. تیم شهرداری گرگان مدافع عنوان قهرمانی سه دوره اخیر این مسابقات است. این تیم پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه در بیروت دیدار رفت بازی فینال باشگاه‌های غرب آسیا را مقابل تیم الریاضی لبنان برگزار خواهد کرد.

کد خبر 6084725

دیگر خبرها

  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • مردم از اتومبیل‌های خودران می‌ترسند؛ آیا صنعت می‌تواند آن را تغییر دهد؟
  • شهرداری گرگان یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • شهرداری گرگان به یکقدمی فینال رسید
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • استقبال از شب بازار گرگان
  • اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه