Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، بنا به اعلام پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، به دنبال حمایت از باشگاه داران ورزشی آسیب‌دیده در دوران کرونا، دومین مرحله تسهیلات حمایتی در قالب وام با سود ۱۲ درصد و بازپرداخت اقساط از تیرماه سال ۱۴۰۰ به مؤسسین باشگاه های ورزشی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو کلیه مؤسسین باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز رسمی فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان می‌تواند پس از عضویت در سامانه میز خدمت الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به آدرس sd.msy.gov.ir و تکمیل فرم‌های مربوطه درخواست خود را به اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان ارسال کنند.

در غیر این صورت، درخواست متقاضی به اداره کل ورزش و جوانان نمی‌رسد و از چرخه بررسی خارج می‌شود.

سقف مبلغ تسهیلات موردنظر بر اساس گروه‌بندی ورزشی انجام شده به شرح زیر است که لازمست متقاضیان فرم درخواست گروه مربوط با نوع باشگاه خود را انتخاب کنند.

گروه ۱) پارک‌های آبی و اماکن ورزشی چندمنظوره ویژه (سقف مبلغ تسهیلات ۹۶۰ میلیون تومان)

گروه ۲) مجتمع‌های ورزشی، پیست‌های موتورسواری و کارتینگ (سقف تسهیلات مبلغ ۴۸۰ میلیون تومان)

گروه ۳) زمین‌های چوگان، زمین‌های گلف، پیست‌های اسکی، سالن‌های بولینگ، سالن‌های ورزشی جانبازان و معلولین، باشگاه‌های سوارکاری (سقف مبلغ تسهیلات ۱۹۲ میلیون تومان)

گروه ۴) قایق‌رانی، تنیس، دوومیدانی، بسکتبال، هندبال، والیبال، فوتسال، بوکس، بیلیارد، کاراته، تکواندو، کونگ‌فو، هنر‌های رزمی، جودو، تیراندازی تیرکمان، شطرنج، شمشیربازی، کشتی، کبدی، کوهنوردی، سه‌گانه، بدنسازی، همگانی (سقف مبلغ تسهیلات ۸۰ میلیون تومان)

گروه ۵) استخر‌های شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد ۲۵*۵۰ متر (سقف مبلغ تسهیلات ۳۵۲ میلیون تومان)

گروه ۶) استخر‌های شنا، شیرجه و واترپلو با ابعاد ۱۶*۳۳ متر (سقف مبلغ تسهیلات ۲۵۶ میلیون تومان)

گروه ۷) استخر‌های شنا، شیرجه و واتر پلو با ابعاد ۱۲*۲۵ متر (سقف مبلغ تسهیلات ۱۹۲ میلیون تومان)

 گروه ۸) استخر‌های شنا، شیرجه و واتر پلو با ابعاد کمتر از ۲۵ متر (سقف مبلغ تسهیلات ۸۰ میلیون تومان).

متقاضیان در نظر داشته باشند هنگام تکمیل فرم درخواست، مبلغ درخواست تسهیلات نباید بیشتر از سقف مبلغ اعلام شده باشد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ویروس کرونا وزارت ورزش و جوانان تسهیلات کرونا سقف مبلغ تسهیلات ورزش و جوانان استخر های شنا میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، یکی از دغدغه‌های این فدراسیون در چندسال اخیر به موضوع گران شدن زمین‌های ورزشی باز می‌گشت. این فدراسیون از مدت‌ها قبل با هدف ارزان ‌شدن این رشته ورزشی، راهکارهای مختلف را مورد بررسی قرار داد که در نخستین گام مقرر شد مرکز ملی تنیس(باشگاه استقلال)‌ تسهیلات ویژه‌ای را برای قهرمانان و ورزشکاران این رشته در نظر بگیرد.

بر این اساس ۱۰۰ نفر اول رنکینگ کشوری در دو بخش دختران و پسران در تمامی رده‌های سنی می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ و در طول ایام هفته، با قیمت ۱۵۰ هزار تومان زمین در اختیار گرفته و به تمرینات شخصی خود بپردازند.

گفتنی است اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی تنیس همچنان بصورت رایگان، با امکانات و ‌تسهیلات اردویی ویژه برگزار خواهد شد.

از سویی دیگر بسیاری از مسوولان باشگاه‌های تنیس جهت شرکت در این پویش به فدراسیون اعلام آمادگی کرده و درصدد هستند با ارائه راهکارهای دیگر، شرایط مختلف و بستر مناسبی را برای توسعه این ورزش در دستور کار قرار دهند که کارهای کارشناسی آن در دست اقدام است، فدراسیون تنیس کشورمان نیز آماده همکاری کامل با آنها بوده و از این حرکت در راستای تعمیم و توسعه ورزش تنیس استقبال می‌کند.

کد خبر 6085675

دیگر خبرها

  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در خوزستان+فیلم
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط
  • ثبت حدود ۱۳۰ هزار درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان