Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل الله شیری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از صبح امروز شنبه مورخه ۱۵ آذر ماه، آزمون و آموزش عملی گواهینامه در شهرهای نارنجی و زرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

وی افزود: تشکیل کلاس‌های آموزش آئین نامه راهنمایی و رانندگی و آزمون کتبی و شفاهی نظری آن، به علت اینکه مستلزم تجمع افراد است تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: آموزش و آزمون عملی به دلیل حضور یک نفر آزمون گیرنده داخل خودرو، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و شیلد جداکننده بلامانع است.

وی با اشاره به بازرسی از آموزشگاه‌ها و محل آزمون‌های گواهینامه، گفت: بازرسان پلیس راهور و بهداشت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در محل آموزش و آزمون‌ها به صورت مستمر نظارت خواهند کرد.

گفتنی است، آموزشگاه‌های رانندگی از اول آذر ماه به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا فعالیت آنها تعطیل شده بود.

کد خبر 5087734

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کرمانشاه محدودیت های کرونایی اموزشگاه رانندگی ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر کرمانشاه شهرستان کرج بارش باران گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران آبگرفتگی معابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راهبرد اصلی سازمان در سال ۱۴۰۳ را صدور و تمدید مجوز مراکز کارآموزی جوار و بین کارگاهی اعلام کرد و گفت: بیش از ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و ۶۵۷ مرکز آموزش دولتی در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مهرداد عظیمی امروز - سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در نشست خبری اظهار کرد: تدوین استانداردهای آموزش و شایستگی، ارائه آموزش‌های مهارتی، تخصصی و فنی و آموزش‌های نرم از طریق مراکز آموزش دولتی و خصوصی از جمله مأموریت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای است و اکنون بیش از ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و ۶۵۷ مرکز آموزش دولتی فعالیت هستند همچنین ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی در درون مراکز آموزش دولتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان با سابقه ۵۰ ساله تا سال گذشته فاقد اساسنامه بود، خاطرنشان کرد: در سال قبل با مصوبه مجلس و تأیید شورای نگهبان دارای اساسنامه شد و اساسنامه سازمان به تصویب رسید.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای از ارائه ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار نفر دوره آموزش در سال گذشته در بخش دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت: این آموزش‌ها نسبت به دوره مشابه قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

عظیمی آمار صدور مجوزها آموزشگاه‌های آزاد در سال گذشته را ۱۷ هزار و۶۵۰ مجوز اعلام کرد و ادامه داد: نسبت به دولت قبل در این بخش ۳۵ درصد رشد را شاهد بودیم همچنین ۲ میلیون نفر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال قبل انجام شده است که نسبت به دوره قبل ۴۲ درصد رشد داشته است.

وی از وجود ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی در کشور خبر داد و تصریح کرد: ۳۶ هزار مجوز آموزشگاه آزاد هم صادر کردیم که ۲۲ هزار مورد آن فعال است.

منبع: ایسنا

کد خبر 745069

دیگر خبرها

  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می شود
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها
  • طرح ویژه برخورد با رانندگان بدون گواهینامه اجرا می‌شود
  • هزینه دوره TTC در سال 1403 چقدر است؟
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور
  • سن دریافت گواهینامه در سال 1403 تغییر کرد