Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، خبر خوب برای طرفداران سریال گیم آف ترونز این است که حساب رسمی توئیتر این سریال در پیامی اعلام کرده است که تولید سریال خانه اژدها از سال 2021 آغار می شود.    بالاخره یکی از اسپین آف‌های مربوط به بازی تاج و تخت ساخته خواهد شد. این اسپین آف که خانه اژدها یا House of the Dragon نام دارد وقایع پیش از اتفاقات سریال گیم آف ترونز را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیش درآمد توسط رایان کوندال (نویسنده سریال کولونی) نوشته شده و جورج مارتین نیز یکی از تهیه کنندگان آن است. این پروژه بر پایه کتاب 2019 مارتین با نام “آتش و خون” یا Fire and Blood ساخته خواهد شد. این کتاب تاریخ خانواده تارگرین‌ها (اجداد دنریس) و جنگ داخلی آنها را روایت می‌کند. این سریال ده قسمتی مربوط به 300 سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت است.
این خبر را یکی از مدیران ارشد HBO به نام Casey Bloys در جریان یکی از همایش‌های مربوط به سرویس ویدئویی این شرکت با نام HBO Max منتشر کرد. یک روز پیش از این انتشار این خبر اعلام شده بود که تولید اولین سریال پیش درآمدمربوط به گیم آو ترونز متوقف شده است. گفته می‌شد که این سریال جدید شب طولانی نام خواهد داشت.
به گزارش Entertainment Weekly، دلیل اصلی اچ بی او برای انتخاب خانه اژدها به جای شب طولانی، کتاب‌ها و مطالبی است که مارتین در رابطه با تاریخچه تارگرین‌ها نوشته است. این در حالی است که شب طولانی ارتباط کمی با نوشته‌های مارتین داشت.
به نظر می‌رسد که هدف اصلی از ساخت این سریال، مقدمه چینی برای رسیدن به اتفاقات رقص اژدهایان است. رقص اژدهایان اتفاقی مهم در تاریخ وستروس است که به جنگ داخلی و عظیم دو طیف از خاندان تارگرین‌ها می‌پردازد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: خانه اژدها سریال بازی تاج و تخت سریال گیم آف ترونز خانه اژدها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار عکس سحر دولتشاهی در سریال «افعی تهران»، ضمن تعریف و تمجید از آثار گذشته سحر دولتشاهی بازی او را در این سریال تحسین کرد. قاضیانی گفته که سحر دولتشاهی در حال درخشش است و اصالت و حال و هوای دیگری به نقش‌های خود داده است.

دیگر خبرها

  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • برای خانه‌ات بجنگ!
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی
  • تصاویری از معبد باستانی در ایران؛ شاهکار نقش‌برجسته اژدها را ببینید
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال (فیلم)