Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:03:12 GMT

حمایت از ده اثر موسیقایی پیرامون پیامبر اکرم(ص)

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۷۳۵۳

حمایت از ده اثر موسیقایی پیرامون پیامبر اکرم(ص)

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشنواره ملی موسیقی نغمه‌های محمدی (ص) از ده هنرمند و یا گروه موسیقی که بتوانند اثری فاخر پیرامون پیامبر اکرم تولید کنند از جهت علمی و مالی حمایت می‌شود. موضوعات این جشنواره عبارتند از: شخصیت والای پیامبر اکرم، پیامبر اکرم در قرآن کریم، پیامبر اکرم، محور وحدت، پیامبر اکرم و عترت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش، این جشنواره در دو بخش تجلیل از «برترین آثار موسیقیایی پیرامون وجود مبارک حضرت رسول اکرم» و «حمایت از ۱۰ هنرمند یا گروه هنری برتر برای تولید ۱۰ اثر شاخص موسیقایی پیرامون حضرت رسول اکرم» برگزار می‌شود که در بخش حمایت از آثار هنرمندان یا گروه‌های هنری، علاقمندان می‌توانند در گونه‌های متنوع حوزه موسیقی و سرود، طرح و ایده تولیدی خود را در موضوع جشنواره به همراه سوابق و نمونه آثار خود ارسال کنند، شورای علمی جشنواره پس از ارزیابی ،۱۰ هنرمند یا گروه هنری برتر را طی فرایندی تخصصی (از ایده تا تولید) برای تولید اثر شاخص، حمایت خواهد کرد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۱۳۹۹ به پایگاه( www.artfest.ir) ارسال نموده و برای اطلاع از جزئیات بیشتر درباره ساختار آثار ، نحوه ارسال و ثبت نام به پایگاه( www.artfest.ir ) مراجعه شود.

کد خبر 5087767

منبع: مهر

کلیدواژه: پیامبر اکرم ص سرود قرآن موسیقی رادیو قرآن قرآن حرم امام حسین منصور ارضی مداحان سازمان تبلیغات اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی آیت الله مصباح یزدی فعالیت های قرآنی تلاوت قرآن میثم مطیعی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور پیام تسلیت حجت الاسلام محمد قمی پیامبر اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، مهدی بابایی مجرد دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی با اعلام پایان مرحله اول داوری این بخش از جشنواره، گفت: مرحله اول داوری این جشنواره با حضور ۹ داور برجسته در شهر تهران به انجام رسیده است. این جشنواره، که هر ساله به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور ما شناخته می‌شود، امسال نیز شاهد حضور پرشور هنرمندان و استادان خوشنویسی از سراسر ایران بود.

وی گفت: در این دوره، دبیرخانه جشنواره شاهد دریافت ۳۵۰ اثر فاخر بود که هر یک به نوبه خود نمایانگر عمق فرهنگی و هنری این مرز و بوم است. از این تعداد، ۷۵ اثر در بخش نستعلیق، ۲۲ اثر در بخش نسخ، ۷ اثر در اقلام سته و ۲۰ اثر در بخش شکسته نستعلیق به مرحله بعدی راه یافته‌اند. این آثار که با دقت و ظرافت خاصی توسط داوران مورد بررسی قرار گرفته‌اند، نشان‌دهنده تلاش و پشتکار هنرمندانی است که با عشق و علاقه به این هنر دست به قلم شده‌اند.

بابایی بیان کرد: اسامی هنرمندان برگزیده بر روی وب‌سایت شمس منتشر شده و آن‌ها از ۳ تا ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند تا آثار خود را به دفتر دبیرخانه تهران بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) ارسال کنند.

دبیر بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی تصریح کرد: از برگزیدگان مراسم اختتامیه که اواخر اردیبهشت در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، تقدیر خواهند شد.

کد خبر 6085182

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی 
  • آثار خود با موضوع «وعده صادق» را در ۴ محور ارسال کنید