Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: به جز معابر منتهی به پایتخت، هیچ محور دیگری دارای ترافیک نیست و فقط در آزادراه قزوین – کرج، کرج – تهران، محور شهریار – تهران و آزادراه ساوه – تهران شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی هستیم.

وی ادامه داد: در دو هفته گذشته با توجه به طرح محدودیت‌های هوشمند کرونایی که از اول آذر اجرایی شد، متوسط ترددها در کل کشور ۴۰ درصد کاهش داشته البته در برخی محورها مانند تهران – قم ۷۰ درصد، در محورهای منتهی به مشهد ۶۰ درصد و در جاده‌های شمالی ۵۰ درصد کاهش تردد داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا افزود: برخی افراد فکر می‌کنند با گذشت این دو هفته ممنوعیت‌ها برداشته شده و می‌توانند به مسافرت بروند اما ممنوعیت خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای نارنجی و قرمز همچنان ادامه دارد.

شیرانی بیان کرد: در شهری مانند تهران که وضعیت شیوع کرونا طی دو هفته قبل قرمز بود و الان نارنجی شده، باز هم منع تردد (خروج بومی‌ها و ورود غیربومی‌ها) اجرا می‌شود و این تصور که «وضعیت بهتر شده، پس خودروها محدودیتی برای ورود و خروج ندارند»، اشتباه است.

وی در پایان گفت: از ابتدای آذر تا شب گذشته در کل کشور حدود ۳۰۰ هزار خودرو هم به دلیل تردد غیرمجاز در جاده‌ها و هم تردد در ساعات ممنوعه (۲۱ شب تا ۴ صبح) جریمه شده‌اند.
 

کد خبر 5087789 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت راهها محدودیت های کرونایی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش سامانه بارشی شهرداری تهران ستاد ملی مقابله با کرونا آلودگی هوا دستگیری سارق محسن فخری زاده سازمان تامین اجتماعی میدان میوه و تره بار تصادفات رانندگی وضعیت معابر محدودیت های کرونایی مواد مخدر دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ پیمان کرمی افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیر کبیر تا آدران کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در آزادراه های تهران - شمال و تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

کد خبر 845521 منبع: ایرنا برچسب‌ها چالوس خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در جاده چالوس
  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • سهم بالای عابران پیاده در تصادفات فوتی سال گذشته تهران
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • ۴۱ درصد تصادفات فوتی سال گذشته تهران مربوط به عابران پیاده بود
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • سهم ۴۱ درصدی عابران پیاده در تصادفات منجر به فوت