Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «امامعلی رحمان» رئیس جمهور تاجیکستان با صدور احکام جداگانه تغییراتی را در دفتر اجرایی ریاست جمهوری این کشور ایجاد کرد.

بنابر فرمان‌های رئیس جمهور تاجیکستان،  «فردوس حیات زاده جوره خان» به عنوان معاون اول دفتر اجرایی ریاست جمهوری این کشور تعیین شد.

قبل از وی، «احتم عبدالله زاده» که هفته گذشته ریاست دفتر مرکزی حفاظت از اسرار دولتی را بر عهده گرفت، در این سمت فعالیت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عبدالرحمان حلیم زاد داستی» که تا این زمان معاونت وزارت دارایی این کشور را بر عهده داشت به عنوان معاون دفتر ریاست جمهوری این کشور تعیین شد.

«سعدی قادر زاده» از وظیفه معاون دفتر ریاست جمهوری برکنار و به عنوان رئیس کمیته دولتی سرمایه گذاری و مدیریت اموال دولتی منصوب شد.

بنابر این فرمان ها ریاست بخش روابط خارجی دفتر ریاست جمهوری تاجیکستان بر عهده «پرویز دولت زاده» سفیر سابق این کشور در چین گذاشته شد.

«کریم عبدالرحیم» و «میرزا دولت صبور زاده» به ترتیب به عنوان مشاور دستیار رئیس جمهور در امور مسائل حقوقی و رئیس بخش کشاورزی و حفاظت از زیست محیط تعیین شدند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: تاجیکستان دفتر اجرایی ریاست جمهوری انتصاب دفتر ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ مجمع انتخابات رئیس هیات فوتبال گیلان با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات ملل منطقه آزاد انزلی برگزار شد که در نهایت قربانعلی الماسخاله با کسب ۳۷ رأی از ۳۸ رأی مأخوذه در سمتش ابقا شد تا وارد چهارمین دوره متوالی خود در این عرصه شود. 
دیگر نامزد‌های احراز این پست محمد حق شناس، فاضل بازیار، سیدمهدی خدمت بین دانا، اسماعیل رجب زاده پیش از آغاز رای گیری انصراف دادند و نقی هدایتی هم در اعتراض به فرآیند روند برگزاری مجمع، جلسه را ترک کرد.
همچنین در این مجمع میر شهاب مومنی با ۳۵ رای نائب رئیس آقایان، مریم آزمون با ۳۶ رای نائب رئیس بانوان و محمد خوشنود با ۲۳ رای نماینده هیات شهرستان‌ها و عضو هیات رئیسه هیات فوتبال گیلان شدند.

دیگر خبرها

  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد
  • تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول
  • رونمایی از جدیدترین انتصاب رئیس فدراسیون والیبال
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • ادامه ریاست الماسخاله در هیات فوتبال گیلان
  • قوانین طالبان در انتظار امضای ریاست این گروه