Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انجم شعاع مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، از برگزاری بزرگترین محفل قرآنی در ایام شهادت سردار دل ها، در یک برنامه مشترک با همکاری بخش‌های قرآنی مردمی کشور‌های لبنان، سوریه، عراق و اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محفل قرآنی مشترک به صورت زنده و در یک قاب تصویر پخش خواهد شد، این محفل در کشور لبنان در مضجع نورانی شهدای مقاومت حزب الله، در سوریه در کنار مرقد نورانی حضرت زینب (س)، در عراق در مکان شهادت شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و همچنین در کرمان هم در زادگاه و در کنار مضجع نورانی شهید سلیمانی، برگزار می‌گردد.

مدیرعامل اتحادیه کشوری موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خاطرنشان کرد: قاریان کشور‌های جبهه مقاومت به پاس احترام به وفاداری، شجاعت، ولایت مداری، ایمان و تدین به مکتب اسلام و آرمان‌های امام خمینی (ره) و تدابیر مقام معظم رهبری در این برنامه مشترک با تلاوت آیاتی از قرآن کریم، عهد و پیمان خود را با این شهید بزرگوار محکمتر از گذشته خواهند بست.

وی در پایان گفت: زمان دقیق این محفل مشترک در اطلاعیه‌های بعدی روابط عمومی اتحادیه به استحضار امت قرآنی خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی محفل قرآنی قرآن و عترت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر

به‌مناسبت ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران محفل انس و تدبر قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار و از ۳۱ تن از فعالان قرآنی تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام راغبی ظهر امروز در برگزاری محفل انس و تدبر قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر با گرامیداشت 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به آیات سوره مبارکه اسراء، به وجود قدس شریف به‌عنوان قبله اول مسلمین در فلسطین اشغالی که توسط رژیم غاصب اسراییل تحت محاصره قرار گرفته است اظهار داشت: طبق وعده خداوند در قرآن کریم و پیش‌بینی رهبر حکیم انقلاب اسلامی این منطقه توسط رزمندگان اسلام فتح خواهد شد.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش اضافه کرد: اتفاقات چند روز گذشته توسط نیروهای مسلح ایران اسلامی تنها بخشی کوچک از اقدامات نیروهای مسلح بود و به گفته رهبر انقلاب فقط تنبیهی بیش نبود.

 در این محفل نورانی که به یاد بیش از 48 هزار لاله خونین بال ارتش جمهوری اسلامی ایران بود ناوسروان امانت از پرسنل پایگاه دریایی ارتش و استاد حاج عباس هاشمی قاری ممتاز کشوری به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.

در پایان این برنامه از 31 تن از فعالان قرآنی و معارفی ماه مبارک رمضان پایگاه دریایی ارتش در بوشهر با اهدا لوح یادبود تجلیل شد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • سوژه‌های «محفل» که به سلبریتی قرآنی تبدیل شدند | ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان چه بود؟
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • دعوت ۲۰ کشور دنیا از نابغه قرآنی برنامه محفل
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند