Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های ارتش عراق امروز شنبه سومین مرحله از عملیات «وعده صادق» علیه بقایای عناصر تکفیری داعش در شهر «بصره» را کلید زدند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از بغداد الیوم، نیرو‌های ارتش عراق عملیات جدیدی را علیه بقایای عناصر تکفیری داعش در این کشور کلید زده اند. در همین راستا، ارتش عراق مرحله سوم از عملیات «وعده صادق» را در شهر «بصره» آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، «اکرم صدام مدنف» فرمانده عملیات بصره در سخنانی ضمن تأیید خبر آغاز سومین مرحله از عملیات وعده صادق در این شهر، گفت: هدف اصلی و اساسی از این عملیات مقابله با بقایای عناصر داعش است.

فرمانده عملیات بصره در ادامه عنوان کرد: نیرو‌های عراقی در ساعات نخست آغاز سومین مرحله از عملیات وعده صادق توانستند ۱۲ نفر از عناصر تحت تعقیب را شناسایی و بازداشت کنند. اخبار این عملیات متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

پیشتر نیز فرمانده عملیات بصره از موفقیت آمیز بودن مرحله دوم عملیات وعده صادق در این شهر خبر داده بود. وی گفته بود: در جریان مرحله دوم عملیات وعده صادق شمار زیادی از تکفیری‌ها بازداشت و مقادیر بسیاری از تسلیحات و تجهیزات نظامی آن‌ها کشف و ضبط شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عملیات وعده صادق بقایای داعش در عراق ارتش عراق تکفیری ها عملیات وعده صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد و نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است، معظم‌له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

کد خبر: 1228163 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • ویدیو/ وعده صادق، یک عملیات راهبردی است
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • شعر زیبای میلاد عرفان پور درباره عملیات وعده صادق
  • شکست آمریکا در صحرای طبس تحقق وعده‌های خداوند است
  • دستاوردسازی خیالی
  • حمایت علمای اهل سنت خاش از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • جشن مردمی عملیات «وعده صادق» در ملایر
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق | عکس