Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،با توجه به اعلام وضعیت نارنجی در اغلب شهر‌های لرستان، کارکنان ادارات از روز شنبه طبق مصوبه اعلام شده برای وضعیت نارنجی در محل کار خود حاضر می‌شوند،در این اطلاعیه آمده است:

بر اساس این مصوبه کارکنان دستگاه‌های اجرایی ضروری و خدمات رسان مانند مراکز درمانی، بیمارستان ها، هلال احمر و امثال آن‌ها با دوسوم ظرفیت کارکنان خود فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر دستگاه‌های اجرایی غیر ضروری استان نیز با تشخیص مدیر مجموعه از پنجاه درصد ظرفیت کارکنان در محل کار استفاده کنند و سایر کارکنان به صورت دورکاری یا شیفت بندی انجام فعالیت نمایند.

با اعلام ستاد مقابله با بیماری کرونای استان؛ ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اجرای مصوبات ستاد و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای کنترل بیماری اهتمام داشته باشند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا پایان روز یازدهم آذرماه ۵۶ هزار و ۴۹۶ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مدیریت کرونا کارکنان ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد راضی جلالی درنشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی جهت حضور استان خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه هیات‌های اقتصادی و سرمایه گذاری بین المللی از سراسر جهان حضور خواهند یافت و شرکت‌های بزرگ نسبت به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود اقدام خواهند کرد افزود: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های استان خواهد بود.

معاون اقتصادی استاندار از اختصاص غرفه‌هایی با نام استان‌ها در این نمایشگاه خبر داد و گفت: با حضور مدیران استانی، امکان مذاکره، تبادل نظر، ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری و ظرفیت‌های استان به منظور جذب سرمایه گذار و همچنین ارتباط با فعالین اقتصادی داخل و خارج کشور ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور در نمایشگاه سال جاری تعداد زیادی از وزاری صنعت، معدن و تجارت کشور‌های دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد و بهمین دلیل این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته برخوردار خواهد بود.

محمد راضی جلالی تصریح کرد: جهت هماهنگی در راستای حضور قوی و گسترده‌ی استان در این نمایشگاه، نشستی با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی، صنعت و معدن، شرکت شهرکها، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی شیلات و میراث فرهنگی برگزار شد.

وی علت انتخاب این دستگاه‌ها را محوری‌تر بودن این دستگاه‌ها دانست و گفت: یکی از وظایف اصلی که بر عهده استان است، ارائه محصولات و توانمندی‌های استان با تاکید بر زنجیره‌های ارزش منتخب استان در حوزه شیلات، محصولات کشاورزی و خرما است.

راضی جلالی ادامه داد: کمیته اجرایی برگزاری نمایشگاه با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه‌ها بزودی عملیاتی خواهد شد؛ محور اصلی برگزاری نمایشگاه اتاق بازرگانی، شیلات و جهاد کشاوری استان است و دستگاه‌های دیگر بصورت پیشتیبان فعالیت خواهند کرد و طی روز‌های آتی نشست‌های تکمیلی جهت برنامه ریزی نحوه حضور و نحوه ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برگزار خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار به اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی، به شرکت‌های زیرمجموعه‌ی دارای توانمندی‌های صادراتی و پیگیری جهت مشارکت گسترده این شرکت‌ها در نمایشگاه، در قالب غرفه‌های تخصصی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • آمادگی خوزستان برای حضور در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • جزییات ساعت کار ادارات در ماه رمضان ۱۴۰۳
  • اجرای برنامه‌های تدوین شده مقابله با گردوغبار در ۲۹ استان کشور
  • افتتاح ٢ طرح با اشتغالزایی ۹ نفر در زرند
  • اعلام ساعات کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌ شرقی تا پایان ماه رمضان
  • تغییر ساعت کاری ادارات آذربایجان شرقی
  • تغییر ساعت فعالیت بانک‌ها و ادارات در آذربایجان شرقی
  • جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور رئیس جمهور
  • ساعت کار ادارات استان سمنان تغییر کرد