Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمود قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعلیم و تربیت نوآموزان پیش دبستانی بیش از پیش مدنظر است اظهار داشت: در این برهه حساس که نوآموزان دسترسی مناسبی به مراکز پیش دبستانی در سطح استان ندارند آموزش ابتدایی استان دسترسی لازم را برای نوآموزان ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: طرح ملی پوشش سراسری و آموزش رایگان نوآموزان پیش دبستانی در استان بوشهر اجرا می‌شود و نوآموزان مدنظر، تحت حمایت این طرح قرار خواهند گرفت.

وی از عضویت و ثبت نام رایگان نوآموزان در کلاس های مجازی خبر داد و یادآور شد: والدین با حضور در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند نوآموز خود را به صورت رایگان در سامانه سناد ثبت نام کنند.

قاسمی تصریح کرد: عضویت و ثبت نام در سناد مجوز حضور نوآموزان در کلاس‌های مجازی است و عدم ثبت نوآموزان در سامانه سناد به مثابه عدم عضویت رایگان نوآموزان در کلاس‌های مجازی است.

وی با بیان اینکه والدین پس از ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد، کد دانش آموزی دریافت خواهند کرد افزود: نوآموزانی که کد لازم را از سامانه سناد دریافت کرده باشند به عنوان دانش آموز در سامانه شاد شناسایی می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر، دوره آموزش و پرورش پیش دبستانی را بسیار ضروری دانست و ادامه داد: فراگیری این دوره باید مورد توجه والدین باشد تا در صورت ثبت نام دانش آموز در کلاس اول، کودک آمادگی لازم را برای آموختن مفاهیم داشته باشد.

قاسمی از شروع کلاس های مجازی در شاد خبر داد وخاطرنشان کرد: محتواهای آموزشی متناسب با نوآموزان تولید و در شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) بارگزاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش بوشهر پیش دبستانی تعلیم و تربیت رایگان نوآموزان کلاس های مجازی آموزش و پرورش پیش دبستانی سامانه سناد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون حدود ۲۱۰۰۰ نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت استان مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی محمدبیگی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود ۳۲۵۰۰ نوآموز در استان کرمانشاه واجد شرایط شرکت در طرح سنجش سلامت هستند، اظهار کرد: تاکنون حدود ۲۱۰۰۰ نوآموز در استان سنجش سلامت شده‌اند و حدود ۱۵۰۰ نفر هم در نوبت هستند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار نفر از تعداد کل نوآموزان فعلاً در سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند، افزود: بیشترین عدد باقی‌مانده با ۶۰۰۰ نفر مربوط به شهر کرمانشاه است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ادامه‌دار بودن کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت استان تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه تصریح کرد: ۱۰ روز باقی‌مانده تا مورخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه به جامانده‌های احتمالی و ارجاعات تخصصی در رابطه با بحث بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی و یا مشکلات هوش اختصاص داده شده است.

وی از خانواده‌هایی که تاکنون برای سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی اقدام نکرده‌اند، خواست هرچه سریع‌تر پس از نوبت‌گیری در سامانه https://my.medu.ir/ برای انجام کار سنجش سلامت به پایگاه‌های سنجش سلامت استان مراجعه کنند چون پایان اردیبهشت‌ماه زمان شروع ثبت‌نام و ثبت سفارش کتب است.

محمدبیگی با بیان اینکه امسال ۲۰ پایگاه سنجش سلامت در استان عهده‌دار کار سنجش نوآموزان کلاس‌اولی شدند، تصریح کرد: ۴ مرکز از این تعداد در شهر کرمانشاه مشغول فعالیت است.

وی هزینه ثبت‌نام نوآموزان برای سنجش سلامت را ۶۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در پایگاه‌های سنجش سلامت نوآموزان از نظر سلامت بینایی، شنوایی، هوش و… مورد ارزیابی قرار گرفته و در مواردی که مشکلی وجود داشته باشد، نوآموزان برای ارزیابی بیشتر به مراکز تخصصی ارجاع داده می‌شوند که در موارد خیلی زیادی مداخله به هنگام توانسته نقش مهمی در ایجاد آمادگی در نوآموزان برای ورود به مدارس عادی داشته باشد.

کد خبر 744873

دیگر خبرها

  • ۱۱۰۰۰ نفر از نوآموزان کرمانشاهی در طرح سنجش سلامت شرکت نکرده‌اند
  • اجباری بودن سنجش برای نوآموزان پایه اول دبستان
  • پایان اردیبهشت آخرین فرصت انجام سنجش سلامت نوآموزان
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • ابراهیم رئیسی یک قانون برای اجرا ابلاغ کرد+جزئیات
  • پایان اردیبهشت؛ آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش نوآموزان/ پیش بینی ثبت نام ۶۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان
  • پایان اردیبهشت، آخرین مهلت سنجش سلامت نوآموزان
  • اخذ ۶۶ کد برای مراکز جامع سنجش نوآموزان خراسان رضوی
  • تاییدیه سنجش سلامت برای ثبت‌نام پایه اول الزامی است