Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی از پیگیری پرداخت حقوق معلمان مدارس غیردولتی در ایام کرونا خبر داد.

سعید صالح مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی درباره رسیدگی به وضعیت پرداخت حق الزحمه معلمان غیردولتی اظهار کرد: موسسان مدارس غیردولتی مطابق قانون مکلفند براساس قانون کار حق و حقوق پرسنل خود را پرداخت کند و این موضوع را به همه استان ها هم ابلاغ کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: توجه به پرداخت حق الزحمه معلمان باید از اولویت های موسسان باشد و این موضوع را در سراسر کشور مورد پیگیری جدی قرار دادیم.

صالح با اشاره به اینکه برخی موسسان بنا بر دلایلی از جمله تعطیلات در شرایط کرونا در پرداخت هزینه ها دچار مشکل هستند، افزود: با این حال آنها در برابر پرداخت حق الزحمه کارکنان مسئول هستند.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی با بیان اینکه طبق قانون مجلس شورای اسلامی ضوابط پرداخت حقوق معلمان غیردولتی مشمول قانون کار است، تصریح کرد: در مورد پیگیری سامانه ۴٣١٧ هم که در شرایط کنونی برای رسیدگی به مشکلات و شکایات مدارس غیردولتی فعال است، پیگیری های زیادی داریم و سعی شده است موارد اعلام شده به نتیجه برسد و بسیاری از موارد اعلامی هم به نتیجه رسیده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرداخت حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۸۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد

جعفر امیرآبادی‌زاده گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با ۲۰ درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با اعلام خبر واریز حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب نامه شماره ۳۰۳۴ مورخ ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ هیئت وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • زمان پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان مشخص شد
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • رئیسی اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد
  • رئیس‌جمهور اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی را ابلاغ کرد
  • ابلاغ اصلاح قانون تأسیس مدارس غیردولتی / درآمد غیرانتفاعی‌ها شفاف می‌شود