Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی درباره اینکه آیا به تغییر وضعیت کرونایی یکسری از شهرهای کشور به وضعیت نارنجی محدودیت‌های تردد همچنان اجرا می‌شود یا خیر گفت: محدودیت ترددی که شامل ممنوعیت ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی بود همچنان ادامه دارد. البته تهران و البرز با توجه به پیوستگی که دارد به صورت پکپارچه دیده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح نیز برابر اعلام انجام شده در شهرهای نارنجی نیز علاوه بر شهرهای قرمز همچنان ادامه دارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از کاهش به طور متوسط ۴۰ درصدی ترددها در کل کشور از زمان اجرای محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت: طی این دو هفته حدود ۳۰۰هزار خودرو نیز به دلیل عدم توجه به ممنوعیت های اعمال شده تردد جریمه شده اند.

شیرانی از مردم خواست که همچنان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کرده و از تردد غیرضروری وانجام مسافرت در این ایام خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی

به خبرنگار مهر، علی جبلی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: شناگران ایرانی با کمترین حمایت‌ها به افتخارات زیادی دست پیدا کردند و قطعاً با توجه بیشتر، جایگاه‌های بالاتری را نیز کسب می‌کنیم.

وی گفت: در تمامی استان‌ها در بیشتر هیأت‌های استانی حتی یک استخر هم ندارند. فدراسیون شنا و هیأت استان‌ها در حد توان خودشان از ما ورزشکاران حمایت می‌کنند اما تجهیزات و زیر ساخت کاملی در اختیار نداریم که بتوانیم سطح تمرینات را بالا ببریم.

جبلی با انتقاد به تبعیض بین فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی خاطرنشان کرد: نسبت به فوتبالیست‌ها خیلی جایگاه ما شناگران متفاوت است.

وی ادامه داد: تمرکز ما باید روی تمرین باشد تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم اما بعضی اوقات درگیری‌های مالی تمام زندگی و ورزش ما را بهم می‌ریزد.

جبلی افزود: ای کاش تمام ورزش‌ها را با یک چشم نگاه می‌کردند و تمام ورزشکاران در یک سطح بودند. در رشته شنا در بازی‌های المپیک و آسیایی مدال‌های زیادی توزیع می‌شود و اگر به آن توجه شود، نتیجه بسیار عالی خواهیم داشت.

این قهرمان، افزود: نمی‌گویم که فقط به ورزش ما توجه شود ولی خیلی ساده می‌توان نتیجه گرفت که اگر رشته‌ای با حمایت اندک می‌تواند، سه ورودی مسابقات جهانی را به‌دست بیاورد، قطعاً اگر به ورزشکارانش توجه بیشتری کنیم، مدال‌های رنگارنگی هم از آن به‌دست می‌آید.

این قهرمان در پایان خواستار توجه و استعدادیابی به استان‌های ساحلی داشت و گفت: در شهرهای مختلف کشور مخصوصاً در شهرهای ساحلی ایران، استعدادهای نابی در رشته شنا وجود دارد که با کمی حمایت و برنامه ریزی صحیح می‌شود آینده خیلی خوبی را در شنا ایران شاهد باشیم.

کد خبر 6084893

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • شناگران از تبعیض رنج می برند/ استعدادیابی در استان های ساحلی
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد