Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@23:47:15 GMT

صف‌های خرید و فروش امروز بازار سهام +جدول

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۹۱۳۳

صف‌های خرید و فروش امروز بازار سهام +جدول

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هزار و ۷۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام صنایع چوب خزر کاسپین حدود ۴۵۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۱۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۷۰۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

       تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «چخزر»، «خودکفا» و «کگهر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع چوب خزر کاسپین بیش از ۴۵۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «فوکا» و «فاهواز» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع  هزار و ۲۰۰میلیارد تومان (۰.۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر  ۸۲۰میلیارد تومان (۰.۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) به ۸۶.۱۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۰۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن بیش از حدود ۲۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی» با فشار فروش ۱۸۰میلیارد تومانی همراه است.

  این جدول حدود ۴۰درصد از سه هزار ۹۲۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار ۴۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۳۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید محسن فخری زاده بورس شاخص بورس بازار بورس بورس تهران فرابورس سازمان بورس و اوراق بهادار سازمان بورس بورس کالا اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع میوه و سبزی +جدول

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

به گزارش مشرق، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۲۷ فروردین تا ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز به شرح زیر است؛

هر کیلو نارنگی ۲۰ تا ۶۴.۸۰۰، سیب زرد ۴۰ تا ۶۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۰ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۵۹.۸۰۰، کیوی ۸۹ تا ۹۸، توت فرنگی ۱۷۹ تا ۱۹۸، به ۵۹.۸۰۰ و پرتقال ۲۵ تا ۳۵ است.

در بازار میوه‌های نوبرانه هر نیم کیلو چاقاله بادام ۱۴۹ تا ۱۹۰ و گوجه سبز ۳۵۰ هزار تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۱۰ تا ۲۰، طالبی ۳۹، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۲۵ تا ۳۴.۸۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۷۸.۸۰۰ تا ۸۴.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵، آناناس ۲۵۰، هر بسته ۲۰۰ گرمی بلوبری ۲۴۰، هر عدد آوا کادو ۱۴۰، کیوانا ۵۵، دراگون ۲۴۰، هر بسته فیسالیس ۵۰ و هر عدد انبه استوایی ۳۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر می‌آید.

هر کیلو گوجه فرنگی ۱۹.۸۰۰، هویج ۱۳.۸۰۰، کاهو ۲۹.۸۰۰، کدو ۲۲.۸۰۰، کلم پیچ ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۸۸، خیار ۲۶.۸۰۰ تا ۲۹.۸۰۰، باقالا کاشان ۳۸، لیمو ترش ۴۹ تا ۱۱۵ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۵۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۲.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۹.۸۰۰ و پیاز زرد ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۲ درصد و سبزیجات ۲۹ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۴ درصد، غلات ۱۲ درصد، مرغ ۸ درصد، تخم مرغ ۱۸ درصد، قند ۱۸ درصد، شکر ۲۴ درصد و حبوبات ۱۶ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • شرکتی که به دنبال فروش سهام ایران خودروست
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • چطور در بازار بورس سرمایه گذاری کنیم؟
  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بازگشت سایه ترس به بازار؟ هیجان حقیقی ها برای فروش/ حقوقی ها سهام را جمع کردند!
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۶ تهران +جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول