Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهباز گهروئی در شب شعر دماوند تلاش مجدانه در عین گمنامی از ویژگی‌های شهید فخری‌زاده است از این خصوصیت می‌تواند الگویی برای همه ما باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، شب شعر فرزند دماوند ویژه گرامیداشت شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای با همکاری حوزه هنری خوزستان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم «محمد شهباز گهروئی» با گرامیداشت یاد شهید فخری‌زاده، بر پیگیری تلاش‌های این شهید بزرگوار در همه بخش‌ها تاکید کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در معرفی و ترویج سبک زندگی این شهید قطعا کارساز خواهد بود.

 

مدیر حوزه هنری خوزستان تلاش مجدانه در عین گمنامی را از ویژگی‌های شهید فخری‌زاده دانست و تصریح کرد: این خصوصیات و ویژگی‌ها باید الگویی برای همه ما باشد و بتوانیم رهروی خوبی برای شهدا باشیم.

 

وی با تقدیر از همه هنرمندان استان در همکاری با حوزه هنری خوزستان افزود: امیدواریم با همکاری همه واحدها در این مسئولیت خطیری که بر عهده ما گذاشته شده بتوانیم آنچه لازم و شایسته هنرمندان استان است را ادا کنیم و گوشه‌ای از زحمات آنها را به نتیجه برسانیم و کارهای بزرگتری انجام دهیم.

 

در این مراسم محمد شهباز گهروئی، عبدالرحیم سعیدی‌راد، قاسم آهنین‌جان، فردین کوراوند، فرانک دشتی، سید علیرضا شفیعی و وحید کیانی به شعرخوانی پرداختند و همچنین کلیپ با موضوع ترور دانشمند شهید محسن فخری‌زاده از تولیدات حوزه هنری خوزستان نمایش داده شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: حوزه هنری حوزه هنری خوزستان شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

به گزارش جام جم آنلاین البرز،امیرحسین قاضی زاده هاشمی در حکمی امیر حسین دانش کهن را به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب کرد. متن این حکم به شرح ذیل است.
جناب آقای امیرحسین دانش کهن
سلام علیکم
نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز منصوب می‌نمایم.
در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل، در چارچوب سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان، زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمایید.
از درگاه احدیت توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نماید.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی

دیگر خبرها

  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از غرق شدگی +فیلم
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز