Web Analytics Made Easy - Statcounter

افشین پیروانی تاکید کرد کشور قطر و کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین سخت‌ گیرانه ‌ای دارند

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس درباره ضرورت حفظ سلامتی بازیکنان پرسپولیس در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، افشین پیروانی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، با اشاره به ایجاد محدودیت ‌های بیشتر در اردوی سرخپوشان تهران قبل از حضور در فینال آسیا 2020 گفت:

هواداران، عزیز و نور چشم ما هستند ولی بدانند به خاطر هدف بزرگی که در پیش داریم، باید دست به دست هم دهیم و کارهای زیادی انجام شود تا بتوانیم اتفاقات بزرگی رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروانی ادامه داد:

به خاطر مسئولیت سنگینی که نسبت به هواداران و مردم بر دوش‌ مان احساس می‌ کنیم، حتی بازیکنان را از خانواده ‌های ‌شان دور کرده‌ ایم تا وارد قرنطینه شوند. به این دلیل و مسائلی که طرفداران‌ مان و رسانه ‌ها به خوبی اطلاع دارند، از پذیرفتن هواداران عزیز، دوستان، آشنایان، بستگان، نمایندگان اصحاب رسانه، افراد خارج از تیم و کاروان اعزامی در محل تمرین، اردو و هتل تیم معذور هستیم.

مدیر تیم پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه هواداران این عذر را بپذیرند، تاکید کرد:

در این زمینه چاره دیگری نداریم. برخی مهره ‌های مهم را به دلایل مختلف از جمله محرومیت در اختیار نداریم و باید تا حد امکان سایر نفرات را حفظ کنیم. از سوی دیگر کشور قطر و کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین سخت‌ گیرانه ‌ای دارند. این اقدامات باشگاه پرسپولیس به خاطر هدف بزرگی است که پیش‌ روی خود می ‌بینیم.


پیروانی ضمن اطمینان خاطر دادن به هواداران که بهترین اقدامات ممکن اجرایی خواهد شد، اضافه کرد:

تیم ما هم اکنون در قرنطینه به سر می ‌برد. منافشین پیروانی هم به عنوان نماینده پرسپولیسی ‌ها در تیم، تمام تلاش خودش را می ‌کنم تا هیچ آسیبی به اعضای تیم و مجموعه بزرگ پرسپولیس وارد نشود و برای این منظور افراد متخصص به صورت مداوم در بخش‌ های مختلف باشگاه و تیم هم در تلاش هستند.

پیروانی افزود:

امیدوارم همه عزیزانی که قلب ‌شان برای پرسپولیس و ایران می ‌تپد، با درک این شرایط کمک کنند هیچ مشکلی برای پرسپولیس حادث نشود. نزدیک نشدن به تیم و اعضای آن، بزرگترین کمک به پرسپولیس است.

مدیر تیم پرسپولیس همچنین درباره انتشار تصاویر بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی همراه هوادارانی که پروتکل‌ ها را رعایت نمی‌ کنند، تاکید کرد:

تصاویری که در شبکه ‌های مجازی درباره عکس گرفتن با بازیکنان منتشر می‌ شود، مربوط به گذشته است. بازیکنان در حال حاضر در قرنطینه هستند و نسبت به این مسایل نیز توجیه شده ‌اند. ما با رعایت اصول امنیتی و بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا، کارها را پیش می‌ بریم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، مرد سال سابق فوتبال آسیا یکی از خریدهای جذاب پرسپولیس در پنجره زمستانی بود که باعث شد دفاع چپ پرسپولیس بعد از مدتها یک بازیکن تخصصی داشته باشد.

عبدالکریم خیلی زود در میان هواداران پرسپولیس محبوب شد و مورد توجه و تشویق آنها قرار گرفت. به همین دلیل آنها شعار "حسن، حسن یا حسن، حسن عبدالکریم" را برای او در ورزشگاه می‌خواندند و به او روحیه دادند.

این نوع تشویق مورد توجه هواداران قطری و دوستان عبدالکریم حسن قرار گرفته و به گفته او در قطر همه جا وقتی او را می‌دیدند با خواندن این شعار با او شوخی می‌کردند.

عبدالکریم حسن بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ و حذف قطر از مرحله گروهی با سه شکست، مورد خشم فدراسیون و مردم این کشور قرار گرفته بود و حالا امیدوار است با درخشش در پرسپولیس راهی برای بازگشت به تیم ملی کشورش پیدا کند.

او در نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با روحیه بالا حضور داشت و مورد تشویق هواداران حاضر در ورزشگاه کاظمی نیز قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • تیم ملی نباید به خاطر جوانگرایی آسیب ببیند
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • هواداران پرسپولیس عبدالکریم را در قطر سوژه کردند!
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید با حضور هواداران
  • بررسی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا؛ مبارزه برای رسیدن به 8 بلیت برنده