Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@23:50:40 GMT

اعلام هزینه بازسازی بندر بیروت

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۹۲۰۸

اعلام هزینه بازسازی بندر بیروت

به گزارش مهر، نمایندگان مجموعه بانک جهانی، سازمان ملل و اتحادیه اروپا روز گذشته با صدور گزارشی اعلام کردند که هزینه بازسازی بندر بیروت و بهبود اوضاع اقتصادی این منطقه به بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار می رسد.

این نمایندگان در جریان یک کنفرانس در بیروت در سایه چهارمین ماه وقوع انفجار بندر پایتخت لبنان اعلام کردند که هزینه بازسازی بندر بیروت در این چارچوب حدود ۲ میلیارد دلار برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها ادامه دادند که باقی هزینه ها به بهبود اوضاع معیشتی مردم اختصاص یافته است.

نمایندگان این سه نهاد خواستار تقویت همکاری ها با صندوق بین‌المللی پول از طریق ثبات در اقتصاد کلان، بازتعریف ساز و کار بخش مالی، حسابرسی کیفری از بانک مرکزی و اصلاح بخش بانکی شدند.

انفجار بندر بیروت که در ماه اوت رخ داد بیش از ۲۰۰ کشته و ۶ هزار زخمی برجای گذاشت. همچنین ۳۰۰ هزار نفر به دلیل تخریب خانه های خود آواره شده‌اند.

منبع: الف

کلیدواژه: بندر بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه

فستیوال کایت در سواحل شمالی فرانسه/ رویترز اردوگاه تحصن دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک آمریکا/ رویترز تظاهرات معلمان بولیویایی علیه تغییر قانون بازنشستگی/ رویترز باران سیل آسا در شهر صنعا یمن/ رویترز آغاز گرما/ پرش کودکان بنگلادشی به درون کانال آبی در شهر داکا/ رویترز پناه گرفتن شهروندان اوکراینی در ایستگاه مترو شهر کی یف از بیم حملات روسیه/ رویترز گسترش اعتراضات ضداسراییلی در درون دانشگاه های آمریکا/ رویترز کاشت بذر در یک زمین کشاورزی در چین/ زوما کشاورزان بنگلادشی در حال حمل محصول انبه به بازار/ زوما مصاحبه نخست وزیر انگلیس با اصحاب رسانه در هواپیما و هنگام عزیمت به ورشو لهستان/ خبرگزاری فرانسه فرود محموله های غذایی به شمال نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا تولد لنین

دیگر خبرها

  • حال کارگران خوب است!
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسراییلی دانشگاه های آمریکا تا اوضاع غزه
  • اوضاع وحشتناک اسیران غزه به روایت آزاده فلسطینی
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • تمجید دروسی از آزمون
  • تاکید انگلیس بر حمایت از اردن
  • عکس| اوضاع وحشتناک سیل در دبی/ خبری از آسفالت هوشمند نیست