Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:29:10 GMT

ترور یا تئوری جنگل کاتین

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۹۲۹۵

ترور یا تئوری جنگل کاتین

روزنامه همدلی ۱۵ آذر یادداشتی به قلم احسان اقبال‌سعید روزنامه‌نگار منتشر کرد که در گزیده ای از آن آمده است: اقدام به حذف ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری‌زاده همچنان محل گفت‌وگو و گداز بسیار است. مردان بزرگ آیین‌شان به تداوم حضور و ردپا حتی سال‌ها پس از فداشدن جسم و جانشان در راه سرزمین و آرمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداختن به ابعاد عملیاتی-اطلاعاتی این اتفاق در وسع و صلاحیت این قلم نیست، اما برخی مشابهت‌های تاریخی برآنم داشت تا از نگرگاهی نو به ترور آبسرد دماوند بپردازم. اگر لاف و گزاف‌ها را فروبگزاریم، نیک می‌دانیم که در هر سرزمین و زمانه‌ای انسان‌های بزرگ به همت و وجود دانش میاندار راهبری ملت‌ها و از عوامل محوری برقرار ماندن در جهان پرهیاهو و حیله هستند. ‌این‌که مردمانی برجسته‌ترین اعضای خود را به طرق مختلف از کف بدهند، خود حکایت شهر بی‌دفاعی هستند که‌ بی‌رزم و آزرم آیین بزرگی به کناری نهاده و سقوط خواهند کرد.
باری اکنون به نظر می‌آید که محور دشمنان ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی موذیانه و با آلات فعل مختلف این تئوری کاتین را پی‌ می‌گیرند. ترورهای نخستین‌دمان انقلاب که متفکری در آوازه شهید مطهری و رئوس قوای نظام نوپا را هدف گرفته بود و تا نظامی برجسته‌ای چون شهید قرنی هم پیش رفت، خود گویای اهداف در پیش چشم بوده است. در سال‌های اخیر نیز از ترور دانشمندان برجسته و وطن‌دوست که اخیرترینش ترور شهید فخری‌زاده است تا اقدام به حذف سردارشهید قاسم سلیمانی از برجسته‌ترین چهره‌های خاورمیانه که به گواه خود رسانه‌های غربی تاثیر و اشتهارش در خاورمیانه قابل انکار و تردید نبود.

این گزاره که راه ملت و کشور ادامه دارد و همیشه رویش جوانه‌ها داغ سرو را خواهد پوشانید، البته با حقیقت نسبت وثیق دارد؛...گاه آتش مصنوعی نزاع‌های‌ بی‌حاصل چنان بالا می‌رود که ترور شخصیت از بزرگان میدان‌های گوناگون به راحتی آب خوردن رخ‌ می‌دهد و این خود می‌تواند بخشی از پازل تئوری جنگل کاتین باشد. دانشمند و نظامی و هنرمند و ادیب و سیاستمدار استخوان‌دار همه ستون‌های این سرزمین و نگاهبانان مرز ساحت‌های گوناگون هستند. باید به خاطر داشت که به خاک افتادن هر سروی، به گلوله خصم نشاندار یا تیرهای تهمت، نهایت شرایط مساعد را برای رشد تصاعدی درختچه‌های کوتاه‌قامت و علفزاران‌ بی‌حاصل فراهم‌ می‌کند که در طوفان‌های مهیب و سیلاب‌های سهمگین هیچ توان و اراده‌ای برای صیانت ندارند.

برچسب‌ها تروریسم محسن فخری‌زاده شهید صنعت دفاعی قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تروریسم محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی قاسم سلیمانی تروریسم محسن فخری زاده شهید صنعت دفاعی قاسم سلیمانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد

گوگل به تازگی اولین نسخه بتای عمومی اندروید ۱۵ را راه اندازی کرده است که به ما نگاهی اجمالی به ویژگی‌های نسخه بعدی سیستم عامل موبایل خود می‌دهد، این نسخه بتا مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید را معرفی می‌کند. پیشرفت‌های گوگل در آپدیت جدید اندروید بعد، طبق گزارش indiatoday، رونمایی کامل از اندروید ۱۵ در کنفرانس توسعه دهندگان معتبر گوگل، GoogleI، در ماه مه انتظار می‌رود.

ویرایش تمام صفحه برنامه: این به روز رسانی تضمین می‌کند که برنامه‌ها به طور یکپارچه گسترش می‌یابند تا کل صفحه را اشغال کنند و نوار‌های شفاف سیستم را که قبلاً فضای صفحه را اشغال می‌کردند، حذف می‌کند.

مدیریت بایگانی برنامه: در پاسخ به بازخورد کاربران، اندروید ۱۵ اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا برنامه‌هایی که به ندرت استفاده می‌شوند را بایگانی و بازیابی کنند.

سازگاری با نمایشگر موبایل: قابلیت دسترسی با بهبود سازگاری نمایشگر بریل افزایش می‌یابد و دامنه را برای کاربران کم بینا افزایش می‌دهد.

تنظیمات امنیت شبکه سلولی: بخش اختصاصی «امنیت شبکه سلولی» در منوی تنظیمات، کنترل و دقیق رمزگذاری و هشدار‌های امنیتی شبکه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

انتخاب کیف پول دلخواه: به‌روزرسانی به شما امکان می‌دهد برنامه کیف پول خود را به شکل پیش‌فرض تنظیم کنید نا فرآیند پرداخت ساده‌تر شود. توجه داشته باشید که در دسترس بودن این ویژگی ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد.

ویجت‌های انحصاری Pixel Weather: دارندگان پیکسل از ویجت‌های آب‌وهوای جدید که برای تجربه شخصی‌سازی شده‌تر به‌روزرسانی آب‌وهوا طراحی شده‌اند، لذت خواهند برد.

لیست گوشی‌های هوشمند واجد شرایط اندروید ۱۵ بتا ۱

در حال حاضر، تنها دستگاه‌های Google Pixel واجد شرایط برنامه رسمی اندروید بتا هستند:

پیکسل ۶

پیکسل ۶ پرو

پیکسل ۶a

پیکسل ۷

پیکسل ۷ پرو

پیکسل ۷a

تبلت پیکسل

تا کردن پیکسل

پیکسل ۸

پیکسل ۸ پرو

آموزش نصب اندروید ۱۵ بتا ۱

۱- وب سایت گوگل را باز کنید سپس اندروید را آپدیت کنید.

۲- در برنامه اندروید بتا ثبت نام کنید.

۳- به Settings > System > System Update بروید.

۴- گزینه Download and Install for Android ۱۵ Beta را انتخاب کنید.

۵- منتظر اعلان آپدیت هوایی اندروید ۱۵ بتا ۱ باشید.

مهم است که توجه داشته باشید که Android ۱۵ Beta ۱ نسخه اولیه این نرم افزار است، به این معنی که ممکن است ناپایدار باشد و نصب آن ممکن است منجر به کاهش عملکرد، خرابی برنامه و حتی از دست دادن اطلاعات شود. علاوه بر این، برای امنیت بیشتر، از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا از از دست دادن رسانه یا داده‌های مهم در تلفن خود جلوگیری کنید.

منبع: الیوم السابع 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پورسلمان: تلاش می‌کنیم جزو رشته‌های مدال‌آور در المپیک باشیم/ از تجارب فخری در پاریس استفاده می‌کنیم
  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا