Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@04:32:55 GMT

پپ: آگوئرو مثل همیشه در اوج برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۰۹۳۹۰

پپ: آگوئرو مثل همیشه در اوج برمی‌گردد

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می‌گوید اطمینان دارد سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی این تیم بعد از رهایی از مصدومیت مثل قبل خواهد درخشید.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه مصدومیت‌های اخیر سرخیو آگوئرو به نگرانی‌هایی درباره او دامن زده است ولی پپ گواردیولا سرمربی آگوئرو در سیتی می‌گوید اطمینان دارد سرخیو همان ستاره همیشگی است و بعد از رهایی از مصدومیت مثل قبل خواهد درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

از شروع فصل گذشته لیگ برتر تا امروز آگوئرو از 47 مسابقه تیمش در لیگ برتر انگلیس تنها در 26 بازی به میدان رفته که علتش چندین مورد مصدومیت بوده است. او در شروع فصل گذشته از ناحیه ران پا و زانو مصدوم شد و چهار ماه از میادین دور ماند. بعد از بازگشت آگوئرو چیزی نگذشت که او از ناحیه همسترینگ مشکل پیدا کرد و حالا هم به دلیل یک مصدومیت زانوی دیگر خانه نشین شده است.

 

گواردیولا اما در آستانه دیدار امروز سیتی با فولام با حمایت کامل از ستاره آرژانتینی‌اش گفت: " وقتی سرخیو سلامتش را بدست بیاورد همان بازیکن سابق خواهد بود. البته سن یک واقعیت است. او برای اینکه آمادگی کامل بدست بیاورد نسبت به فیل فودن یا رحیم استرلینگ به زمان بیشتری نیاز دارد چون شرایط بدنی در هر سن متفاوت است. ولی من خوشبین هستم و می دانم او در این فصل به ما کمک خواهد کرد".

 

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت: " برای اینکه سرخیو به تیم برگردد نباید در زانویش احساس درد بکند. ما روی این مساله کار می کنیم و سرخیو امروز خیلی بهتر بود. هر وقت سرخیو بتواند یک هفته یا دو هفته در شرایط عادی تمرین بکند در اوج آمادگی برخواهد گشت. شم گلزنی او در تیم ما بسیار مهم و منحصربفرد است".

 

 

منچستر سیتی سرخیو آگوئرو پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی سرخیو آگوئرو پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم

جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم

دیگر خبرها

  • انتقام رئال از سیتی و گواردیولا؛ چشمک مادرید به جام پانزدهم
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • منچسترسیتی - رئال مادرید؛ «محشر کبری»
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • گواردیولا: ترسی از رئال ندارم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • پپ گواردیولا: کایل واکر مقابل رئال مادرید آماده خواهد بود
  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست