Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز بقایی درباره آخرین مجموعه فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول به کار خاصی نیستم، بعد از ابتلا به کرونا سعی کردم بیشتر از گذشته رعایت کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: به واقع که بیماری کرونا به شدت عجیب تر از سهل انگاری‌های ما است، به هیچ وجه نمی توان ساده به این بیماری نگاه کرد و باور کنید که هیچکس مصونیتی در برابر این بیماری ندارد، شخص من هم تا جایی که می‌شد رعایت کردم اما باز هم به بیماری دچار شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر سریال «توی گوش سالمم زمزمه کن» وضعیت معیشت بازیگران پیشکسوت در دوران کرونا را ناامید کننده خواند و افزود: بسیاری از بازیگران شغل مسافرکشی را انتخاب کرده اند، برخی میوه می فروشند و برخی به سختی زندگی می کنند، کار عار نیست اما صحبت آنجاست که بعد از سالها فعالیت حال وقت حمایت مسئولین فرهنگی از هنرمندی نیست که جوانی اش را در این حرفه گذاشته است؟

وی در همین رابطه تاکید کرد: اوضاع بازیگران در یکسال گذشته و بعد از شیوع بیماری کرونا فاجعه بار است اما مگر برای کسی مهم است که ما زنده هستیم و یا مرده؟ آیا مسئولین فرهنگی به هیچ وجه طی ماه های گذشته به بازیگران مریض، خانه نشین یا بیکار سر زده اند؟

وی در همین راستا ادامه داد: ماه‌هاست که سینما تعطیل شده است، تولیدات متوقف هستند و اکثریت عوامل بیکارند، اگر به فرض روزی هم این بیماری از بین برود بعید می دانم بتوان به سادگی به بازگشت این هنر امیدوار بود، ما به دلیل عدم حمایت تمامی زیرساخت ها از دست داده ایم و بار دیگر باید سالها برای رسیدن به ابتدایی ترین چیزها تلاش کنیم. 

بقایی در همین رابطه تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت دوباره بحرانی شده است، ما باید خودمان رعایت کنیم تا به تعداد قربانیان این بیماری مهلک اضافه نشود، هیچ راهی به جز ماسک زدن و رعایت بهداشت برای مبارزه با کرونا اثربخش تر نیست. 

وی درباره فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: به امید خدا حال که وضعم بهتر شده اگر کاری پیشنهاد شود به حضور در آن فکر میکنم، البته هنوز تولیدات قوت نگرفته و طبیعتا تا پایان شرایط فعلی بیماری کرونا نباید انتظار پیشنهادات خوب بازی داشت.

۲۴۱۲۴۱

کد خبر 1462859

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید

دادستان زنجان این بار برای حل مشکلات سه پل تاریخی میربهاءالدین، حاج محمد و سردار، مسئولان استانی و در رأس استاندار زنجان را پای پل کشید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بهروز عباسی دادستان مرکز زنجان در راستای پیگیری مشکلات انباشته شده در پل میربهاءالدین و پل‌های سید محمد و سردار، صبح امروز بار دیگر مسئولان استانی ولی این بار در رأس، استاندار زنجان را به پای پل کشید. علاوه بر استاندار، مدیران آب منطقه‌ای، میراث‌فرهنگی، مدیرکل دفتر فنی، مسئولان شهرداری و شورای شهر، محیط زیست حضور داشتند.

بهروز عباسی دادستان زنجان در این بازدید به مسئولان استانی تأکید کرد که باید مشکلاتی که سالیان سال در اطراف این پل‌ها انباشته شده است را رفع کنند.

وی با بیان اینکه ترک فعل نباید در این زمینه رخ دهد و سبب نارضایتی عمومی شود، گفت: باید بتوانیم نهایت استفاده را از ظرفیت این پل‌های تاریخی داشته باشیم و مشکلات پیرامون این پل‌ها و زنجانرود را حل کنیم.

10 فروردین امسال بود که تسنیم زنجان گزارش ویدئویی با موضوع وضعیت نامناسب پل قدیمی میربهاءالدین با قدمت بیش از یک صد ساله منتشر کرد و روی خط خروجی این رسانه رفت.

همین موضوع سبب شد که دادستان مرکز زنجان در زمینه انتشار این خبر ضمن تقدیر از مطالبه‌گری خوب خبرگزاری تسنیم بگوید: این موضوع را پیگیری می‌کنم و با دستگاه‌هایی که در این زمینه ترک فعل کرده‌اند برخورد خواهد شد.

همین موضوع سبب شد که شهرداری زنجان با ورود دادستانی به موضوع، نیروهای پاکبان شهرداری منطقه 3 را به خط کند و در عرض یک روز بیش از یک تن زباله را از آنجا جمع‌آوری کند.

اما این پایان کار نبود و بهروز عباسی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان دوباره شخصاً 17 فروردین از پل‌های تاریخی زنجان (میربهاءالدین و سیدمحمد و سردار) بازدید کرد و در این بازدید، شهردار زنجان، مدیرکل میراث فرهنگی، مدیرکل محیط زیست و چند تن دیگر مدیران، وی را  همراهی کردند.

بهروز عباسی در این بازدید ضمن تأکید بر حفظ آثار باستانی و تاریخی، از مسئولان درخواست کرد که هرچه سریعتر به وضعیت ظاهری این پل‌های تاریخی رسیدگی کنند.

عباسی دراین بازدید تأکید کرد: با ترک فعل هر دستگاهی برخورد خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کوتاهی برخی دستگاه‌ها، سبب نارضایتی مردم شود.

وضعیت نامناسب پل میربهاءالدین زنجان+فیلمورود دادستانی زنجان به وضعیت بد پل میربهاءالدیندستور مجدد دادستان ‌زنجان برای رسیدگی به پل‌ میربهاءالدین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد
  • دستگیری زنی که دایی مرده خود را به بانک برای ضمانت برد + عکس | امضا کن خسته شدم!
  • آنچلوتی: همه فکر می‌کردند رئال مادرید مرده‌است؛ این تنها راه پیروزی مقابل منچسترسیتی بود
  • دادستان زنجان استاندار را پای پل میربهاءالدین کشید
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • با خون اهدایی شما من زنده ام
  • احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می‌زند و هدیه می‌برد
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر
  • ترس عجیب و ضعف محمود احمدی نژاد از بقایی به روایت امیری فر /احمدی نژاد به هر دو منزل بقایی سر می زند و هدیه می برد/مشایی سحر شده بود