Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی وضعیت کرونا در شادگان از نارنجی به زرد تغییر کرد.

امید صبری پور امروز شنبه پانزدهم آذر ماه جاری در گفت و گو با خبرنگار برنا از شادگان، با تاکید بر لزوم اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت شیوع کرونا ویروس شادگان از حالت نارنجی به زرد تغییر یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی، شهرستان شادگان از نارنجی به زرد تغییر کرد، گفت: همکاری مردم برای مهار کرونا لازم و ضروری است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: با توجه به وجود کرونا در جامعه، لازم است شهروندان و کسبه و همه آحاد جامعه همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به ویژه مواردی همچون عدم خروج غیر ضروری از منزل و شرکت نکردن در تجمع‌ها و استفاده از ماسک، اهتمام ورزند.

صبری پور بیان کرد: هر گونه تجمع یا برپایی مراسم جشن شادی و عزا تا اطلاع ثانوی در سطح شهر و روستاهای شادگان همچنان ممنوع است.

نماینده عالی دولت در شادگان در پایان ضمن بیان اینکه مردم باید با هوشیاری همچنان قوانین و ضوابط بهداشتی را رعایت کنند، اضافه کرد: قطعاا در صورت عدم همکاری مردم شاهد بازگشت شهرستان شادگان به وضعیت نارنجی یا قرمز خواهیم شد، لذا از شهروندان تقاضا داریم برای مهار کرونا دستورالعمل ها را رعایت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وضعیت قرمز فرمانداری شادگان برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا نارنجی به زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست‌های ارزی

سرپرست اداره سازمان غذا و دارو، از کم فروشی و گران فروشی فرآروده‌ها و محصولات سلامت محور به عنوان خط قرمز سازمان نام برد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رستمی، سرپرست اداره غذا و دارو با اشاره به اینکه کم فروشی و گران فروشی خط قرمز سازمان غذا و دارو است، گفت: با توجه به تغییر مؤلفه‌های تأثیر گذار بر قیمت فرآورده‌ها، تلاش می‌کنیم قیمت‌ها را به منظور حفظ زنجیره تأمین و با رویکرد حمایت از مردم مدیریت کنیم.

وی افزود: سیاست ارزی شیرخشک اطفال سال گذشته از ارز ۴۲۰۰ به ارز ترجیحی نوع دوم ۲۸۵۰۰ تومانی تغییر پیدا کرد و متعاقباً قیمت‌های جدید ابلاغ شد با توجه به اینکه قیمت افزایش پیدا کرده بود سازمان غذا و دارو بخش عمده‌ای از مابه التفاوت این افزایش قیمت را تحت پوشش یارانه ارزی قرار داد.

رستمی ادامه داد: در خصوص فرآورده‌های وارداتی، پس از عبور بیش از ۶ ماه از طرح که با مدیریت خوبی به نفع مردم انجام شد و فرآورده‌های که با ارز قبلی تأمین شده بودند، با قیمت قبلی به فروش رسید می‌توانیم به تدریج قیمت جدید را ابلاغ کنیم. لذا، اگر چه به طور طبیعی افزایش قیمت وجود دارد، اما مردم هم تأیید خواهند کرد که نسبت به تورم و افزایش قیمت محصولات دیگر، محسوس نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • استاندار اصفهان: تغییر در سطح فرمانداران و مدیران کل
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • اقتصاد ایران تا اطلاع ثانوی، نفتی، رانتی و دستوری است
  • تجمع بانوان رودسری در حمایت از حجاب
  • وضعیت قیمت شیرخشک بعد از تغییر سیاست‌های ارزی