Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی اکرم صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه طرح ۳۰۷۰ سازمان تأمین اجتماعی گامی نوین در مسیر خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و ذینفعان سازمانی است، اظهار داشت: در این مدت حدود ۸۰ هزار نسخه به‌صورت الکترونیکی در مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان سمنان صادرشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با اجرای کامل این پروژه و رونمایی از خدماتی که به‌طور کامل غیرحضوری شده است سالانه حدود ۷۰ میلیون بار مراجعه به واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی کاهش می‌یابد، افزود: حذف دفاتر درمانی و اجرای نسخه‌نویسی الکترونیک از اقدامات اساسی سازمان در تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان تأکید کرد: علاوه بر ارائه خدمات درمانی رایگان در مراکز ملکی سازمان فراهم بودن زمینه بهره‌مندی بیمه‌شدگان از سایر خدمات موردنیاز در بخش درمان غیرمستقیم موجب رضایتمندی ذینفعان سازمانی شده است.

اکرم بابیان اینکه طرح نسخه الکترونیک یک طرح ملی بوده و نشان از ارتقا بخش درمان سازمان به شیوه‌های نوین خدمت‌رسانی در راستای تکریم بیمه‌شدگان است، خاطرنشان کرد: پرداخت و به‌روزرسانی مطالبات مراکز طرف قرارداد به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارتقا جایگاه خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان سازمانی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه هشت درمانگاه و یک بیمارستان ملکی تحت مدیریت این سازمان قرار دارد، اضافه کرد: سطح‌بندی ارائه خدمات در مراکز درمانی زمینه دسترسی مناسب و توزیع عادلانه خدمات درمانی را برای بیمه‌شدگان فراهم می‌سازد.

کد خبر 5087921

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین اجتماعی استان سمنان خدمات درمانی نسخه الکترونیک ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیوع کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر بارش باران کرمانشاه شهرستان کرج گرگان شهرکرد لیگ برتر فوتبال ایران معلولان تأمین اجتماعی بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳

بر اساس اعلام سازمان تأمین‌اجتماعی، دستمزد مقطوع تعیین شده از طرف این سازمان، به استناد مفاد ماده ۳۵ قانون تأمین‌اجتماعی و منطبق بر ضوابط قانونی از جمله تصویب‌نامه شورای‌عالی کار درخصوص تغییر حداقل دستمزد روزانه و سایر سطوح دستمزدی و حداقل مزایای پرداختی به کارگران مشمول قانون کار، هر سال تعیین می‌شود و کارفرمایان مکلفند برمبنای دستمزد تعیین شده برای هر رشته شغلی، نسبت به ارسال لیست و پرداخت حق‌بیمه بیمه‌شدگان کارگاه اقدام کنند. به‌عنوان نمونه در این فهرست؛ دستمزد مقطوعی برای فروشنده در فروشگاه لباس به تفکیک فروشنده درجه یک و درجه ۲ تعیین شده و کارفرمای فروشگاه لباس در صورتی‌که شغل یکی از کارمندان خود را به عنوان فروشنده در فهرست حق بیمه ثبت کند، ملزم خواهد بود در محاسبه و پرداخت حق بیمه مربوط به این شخص، دستمزد مقطوع اعلامی از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی را به عنوان مبنای کسر حق بیمه مورد نظر داشته باشد.

براساس این گزارش، فهرست دستمزد مقطوع مشاغل صنوف در دو جدول شامل ۳۲۲ نوع فعالیت از جمله مشاغلی، چون مشاغل مرتبط با هتل‌ها و مهمان‌سراها، نجاری، انواع نانوایی، نقاشی ساختمان، مؤسسات نشر و فروش کتاب، مؤسسات بارکشی شهری و بسته‌بندی اثاثیه، مؤسسات تاکسی تلفنی، فروشگاه‌های لباس و پوشاک و ... و به‌طور جداگانه برای هر یک از رشته‌های شغلی این مشاغل به تفکیک شهر‌های با جمعیت کمتر از ۵۰۰ هزار نفر و شهر‌های با جمعیت بیش از ۵۰۰ هزار نفر از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی منتشر شده و در سایت سازمان تأمین‌اجتماعی قابل دسترسی و دانلود است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • با قطع سامانه بیمه سلامت خدمت به بیمه‌شدگان خللی ایجاد نکرده است
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳
  • اعلام دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال 1403
  • ارتقا سامانه، علت وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی
  • وقفه در ارائه خدمات نسخه نویسی الکترونیکی به دلیل ارتقاء سامانه
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر
  • همه چیز درباره بیمه بیکاری؛ کاهش مقرری‌بگیران بیمه بیکاری