Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تورج فرهادی شهردار منطقه 6 تهران درباره طرح کوچه های دوستی اظهارداشت: هدف از اجرای این طرح را ارتقای حس تعلق به محیط زندگی و هویت‌بخشی به کوچه‌های شهر است و اجرای این طرح نوین می‌تواند هویت‌ از دست رفته محله‌ها را به آنها بازگرداند.

شهردار منطقه۶ تهران ادامه داد: با برنامه‌ریزی  صورت گرفته،  فاز اول این طرح،  تحلیل ویژگی‌های محله با مشارکت گروه‌های محلی صورت پذیرفته و کوچه بهشهر در محله  ایرانشهر به عنوان موقعیت مکانی  مناسب انتخاب و جهت تایید به اداره کل امور بانوان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در فاز دوم پس از انتخاب محل مناسب،  فراخوان مشارکت در طراحی و اجرای ایده منتشر و با تشکیل اتاق فکری با حضور ذینفعان محلی، ایده‌های برتر جهت اجرا انتخاب می شود.

فرهادی گفت: طرح کوچه دوستی با نگاه ویژه به معضلات فرهنگی و اجتماعی در کوچه، محله و در جهت ارتقای حس تعلق شهروندی از طریق خلاقیت در هنر با مشارکت شهروندان خصوصاً زنان و کودکان اجرا می‌شود.

شهردار منطقه۶ تهران خاطرنشان کرد: خلق آثار هنری توسط زنان در محیط‌های شهری به عنوان ابزاری قدرتمند می‌تواند منجر به معنا بخشی به فضا و ایجاد روابط قوی میان شهر، شهروند و محیط اجتماعی شود و ترویج هنر در کالبد شهر، ضمن ایجاد و توسعه زیبایی بصری برای شهروندان، زمینه ارتقای تعلق محله‌ای، تقویت هویت مکانی و دلبستگی به مکان را برای شهروندان به دنبال دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082788 برچسب‌ها کوچه دوستی تورج فرهادی اداره کل امور بانوان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کوچه دوستی تورج فرهادی اداره کل امور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مشکلات محله تاریخی قاضی از زبان شهروند آران و بیدگل + تصاویر