Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه امروز چهل وهفتمین جلسه این ستاد است، اعلام کرد: ۸۵ درصد مصوبات ما عملیاتی و اجرایی شده است.

رئیس جمهور اظهارداشت: وزارت بهداشت به ما اعلام کرده این محدودیت‌ها آثار خوبی داشته است. امیدورایم با همکاری مردم شاهد یک شرایط مناسب تری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما داشتیم به کانال ۵۰۰ نفری فوتی می‌رفتیم و برخی پیش بینی‌ها می‌گفت شرایط بدتری خواهیم داشت، اما به کانال ۳۰۰ فوتی آمدیم. اگر مراعات در جامعه مورد توجه قرار نگیرد یک ماه بعد به شرایط سخت بر می‌گردیم.

رئیس جمهور گفت: ما نمی‌توانیم امیدوار باشیم به واکسن، هنوز هم معلوم نیست در کشور‌های که می‌خواهند واکسیناسیون کنند نتیجه چه می‌شود. می‌دانیم هیچ واکسنی هم صد در صد اثر گذار نیست. نمی‌دانیم این ویروس تغییر ژنتیکی انجام می‌دهد یا خیر؟

روحانی تصریح کرد: وظیفه ما هست همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. بار‌ها تاکید کردیم تعداد آزمایشات توسعه یابد و به رقم ۱۰۰ هزار تست در روز می‌رسیم. حتما با افرادی که قرنطینه را نقض می‌کند باید برخورد شود.

رئیس قوه مجریه بیان داشت: اگر اقدامات (محدودیت‌ها) دو، سه هفته اخیر نبود امروز با مشکلات زیادی روبرو بودیم. وقتی پروتکلی را الزامی می‌کنیم خود ما مسئولین استحقاق و وظیفه ما برای اجرا بیشتر و بالاتر است.   ادامه دارد...

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رئیس جمهور حسن روحانی کرونا پروتکل های بهداشتی ماسک محدودیت تعطیلی واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه

به گزارش خبرآنلاین، رئیس قوه قضاییه گفت: همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

میزان در خبری نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در آیین تکریم و معارفه معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: آقای دکتر مصدق در طول بیش از ۳۰ سال خدمت در بخش‌های مختلف قوه قضاییه وسع خود را برای پیشرفت امور محوله گذاشتند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و مدیریتی حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول جدید دستگاه قضا بیان داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی شخصیتی است که تمام مراحل و مراتب قضایی را طی کرده و اهل تدبیر، نوآوری، تلاش، هماهنگی و مشورت است.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: همه ما مسئولان قضایی باید توجه کنیم که عهده‌دار مسئولیتی خطیر و تکلیفی سنگین هستیم؛ لذا باید خیلی مراقبت کنیم و در انجام تکالیف، تلاش مضاعف داشته باشیم؛ گاهی ناچاریم از یک امر مباح نیز اجتناب کنیم.

رئیس عدلیه بیان داشت: توقعات به حقی از ما مسئولان قضایی وجود دارد لذا باید با صبر و حوصله و بردباری در برابر موانع و مشکلات بایستیم و امور محوله را به نحو احسن به پیش ببریم.

قاضی‌القضات اظهار داشت: ما در سمت‌ها و مسئولیت‌های قضایی باید بیش از دیگران به حُسن‌خلق توجه داشته باشیم و تمامی همکاران قضایی باید همواره تکریم ارباب رجوع و مراجعان را در زمره اولویت‌های خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بیان داشت: امروز بیش از اوقات دیگر به هماهنگی و همکاری نیازمندیم؛ در این راستا نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن افکار و نظریات و سلیقه‌های مختلف هراسید؛ این هنر ماست که با شنیدن اقوال مختلف، اَحسن آن‌ها را انتخاب کنیم و با متخصصین و اهالی فن و انسان‌های خبره در موضوعات مختلف مشورت کنیم.

رئیس قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: تاکید من به مسئولان قضایی آن است که در نحوه تعامل با بخش‌های مختلف قوه قضاییه بر اساس تبیین و اقناع عمل کنند؛ چرا که پیشبرد برخی از امور و رفع برخی از مسائل صرفاً با رویکرد دستوری امکان‌پذیر نیست و باید پیوست‌های تبیینی و توجیهی نیز همراه دستور صادره باشد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899085

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • توضیحات اژه‌ای درباره معاون اول قوه قضاییه
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا