Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در جلسه ستادملی مقابله با کرونا گفت: اگر واکسن هم در اختیار ما قرار بگیرد، مردم همچنان باید پروتکل‌ها را رعایت کنند.

به گزارش برنا، دکتر روحانی، رئیس جمهور، در جلسه ستادملی مقابله با کرونا گفت: کارهای بسیار خوبی انجام گرفته و آثار آن را وزارت بهداشت اعلام کرده که مثبت بوده است. آثار مثبت با همکاری مردم بوجود می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی افزود: تعداد فوتی ها وارد کانال 500 شده بود و برخی پیش بینی ها می گفت که شرایط بدتری خواهیم داشت اما پس از اعمال تعطیلی، از کانال 400 به کانال 300 آمدیم.

او اظهار کرد: اگر واکسن با دوز مناسب هم داشته باشیم باز باید پروتکل ها اجرایی شود. عوارض واکسن ها برای دنیا مشخص نیست و ممکن است عوارض سو داشته باشد. نمی توانیم از الان درباره واکسن امیدوار باشیم.هیچ واکسنی صددرصد اثربخش نیست. وظیفه ماست که پروتکل های بهداشتی را اجرا و عملیاتی کنیم. باید تعداد آزمایش ها توسعه یابد.

دکتر روحانی بیان کرد: تاسف بار است، فردی که آزمایش او مثبت است می خواهد از خانه خارج شود. برخی از فرودگاه ها و مبانی حرکتی در پی مثبت بودن تست کرونا، بازگردانده شدند.

او افزود: وقتی پروتکلی را الزامی و ستاد ملی کرونا ابلاغ می کند، وظیفه ما مسئولین، برای اجرا آن قوانین بیشتر است. ما باید بیش از مردم رعایت کنیم تا مردم ما را الگو قرار دهند. 160 منطقه قرمز به 64 منطقه کاهش یافته است. 7 شهرستان وضعیت فوق قرمز دارند و اعلام شد، اقدامات فوری انجام گیرد. تهران نارنجی است اما ما لب مرز هستیم. در شرایط نارنجی تهران، باید همه نیروها تلاش کنند. اگر مقررات اجرایی نشود ممکن است شهر قرمز به وضعیت قرمز ظریف یک هفته برگردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دکتر روحانی پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت «قرمز» هوا در اهواز

آفتاب‌‌نیوز :

شهریار عسکری اظهار کرد: بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، در ساعت ۱۱ امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه نیوساید اهواز ۱۵۲ میکروگرم بر مترمکعب بوده بنابراین هوای این شهر در وضعیت «ناسالم» و «قرمز» بوده است.

وی افزود: همچنین در این مدت هوای سوسنگرد، ماهشهر، هندیجان و خرمشهر در وضعیت «ناسالم برای گروه‌های حساس» و «نارنجی» بوده است.

عسکری گفت: طبق شاخص میکرون ۲.۵ اندیمشک، مسجدسلیمان و شادگان در وضعیت «قابل قبول» بوده و هوای هیچکدام از شهرهای خوزستان در وضعیت «پاک» نبوده است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه وجلوگیری ازفاجعه بشری درغزه
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ورزقان علی‌رغم تمام ظرفیت‌های معدنی همچنان محروم است
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت