Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نخستین اثر حماسی موسیقایی دانشجوی انقلابی فردا به مناسبت روز دانشجو با عنوان دانشجوی انقلابی توسط دانشگاه آزاد یزد رونمایی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، گروه تواشیح دانشگاه آزاد اسلامی یزد در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در جهت‌دهی و عمل به فرامین شعار سال همچنین حمایت از مقام شامخ روز دانشجو، نخستین اثر حماسی موسیقایی دانشجوی انقلابی روز دانشجو رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی دانشجویی آوای وصال دانشگاه آزاد اسلامی یزد، به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، نخستین اثر حماسی موسیقایی خود را در سطح ملی به زبان فارسی، رونمایی و از شبکه مراکز استانی و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

بدهی هیئت دوومیدانی تهران به مجموعه شیرودی/ اخطاریه‌ها کار را به بحران می‌رساند؟برنامه‌های روز دانشجو بر بستر فضای مجازی؛ نشست‌های گفتمان‌سازی دولت جوان حزب‌اللهی در فارس برگزار می‌شودبسیج دانشجویی استان زنجان از استاندار برای حضور در نشست "روز دانشجو" دعوت کرد

این گروه متشکل از دانشجویان برتر مسابقات شفاهی قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی یزد است که تحت عنوان گروه هم‌سرایی آوای وصال با حمایت شورای فرهنگی دانشگاه و با همت و همراهی معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد یزد به فعالیت حرفه در این عرصه و در قالب این هنر دینی می‌پردازند.

اثر جدید حماسی موسیقایی به سرپرستی علی زادمهر پیشکسوت فعال قرآنی عرصه تواشیح کشوری استان یزد و با اجرای دانشجویان محمدجواد پرهیزکار، حمیدرضا حاتمی زاده، محمدحسین نجارزاده، عرفان میرجلیلی، ابراهیم شادپور برای نخستین بار در سطح گروه‌های همخوانی دانشگاهی کشور می‌شود.

شعر این اثر از دکتر عالیه مهرابی شعرسرای مذهبی استان یزد، صادق آتشی آهنگساز و تنظیم و میکس وحید فرجاد است.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشجوی انقلابی دانشگاه آزاد روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۰۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت

خلداوی رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری گفت: دانشگاه شاهد در سال ۶۹ تاسیس شده است و اکنون دانشکده‌های دانشگاه در یک مکان متمرکز شده است. دانشگاه شاهد دارای ۱۰ دانشکده است که چهار دانشکده مربوط به علوم پزشکی است؛ دانشکده داروسازی در آینده نزدیک تاسیس خواهد شد. 

وی بیان کرد: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است. در حوزه آموزش و پژوهش اقدامات خوبی انجام شده و بودجه پژوهشی در این مدت ۱۰ برابر شده است. 

رئیس دانشگاه شاهد ادامه داد: آزمایشگاه محاسبات رایانه ای با هزینه پنج میلیارد تومان راه اندازی شده است. تعداد قرارداد های ارتباط با صنعت در مدت دو سال ۱۷ برابر و میزان مبلغ آن حدود ۱۴ برابر شده است. 

خلداوی تاکید کرد: مجوز تاسیس پارک علم و فناوری اخذ شده است و در مدت دو سال گذشته مرکز رشد افتتاح شده است. پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد غیر متمرکز است. 

وی افزود: سرانه تولید مقاله به ازای هر استاد حدود ۱/۵ است و سالیانه ۵۳۰۰ مقاله در این دانشگاه نوشته می شود. دو استاد یک درصد و دو استاد دو درصد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند. 

وی گفت: اکنون در دانشگاه شاهد حدود ۶۰ دانشجوی خارجی در حال تحصیل هستند و اکثرا از کشور نیجریه هستند. از سال بعد از ۱۲ کشور مانند پاکستان، استرالیا، عراق و سوریه دانشجو در این دانشگاه خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت